Flema Media Awards, soutěž, která oceňuje inovátorský a kreativní přístup v mediálním plánování, vyhlásila letošní shortlist. Z 50 přihlášených kampaní postoupilo do užšího výběru 21 kampaní v 10 kategoriích.
Přihlášené práce hodnotila odborná porota, složená z 81 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur. Vítěze vybere na svém on-line setkání 14. října. Vyhlášení výsledků soutěže pak proběhne v listopadu.
Soutěží se ve 14 kategoriích: v pěti kategoriích podle media typu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia a digitálních médií), ve dvou průřezových (Nejlepší velká kampaň a Nejlepší malá kampaň), v šesti kategoriích Media&Insight (nejlepší využití dat, engagementu, influencera, multiscreeningu, real-time marketingu a nejlepší lokální exekuce globální kampaně) a jedné speciální kategorii – Nejodvážnější počin. Ta ocení autory a zadavatele, kteří projevili odvahu a odhodlali se ve své marketingové komunikaci k riskantním řešením.
Také letos Flema vyhlásí ocenění Inovativní autor, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.
„Jsme příjemně překvapeni množstvím letošních přihlášek, kterých je pouze o 8 méně než v loňském roce. Svědčí to o tom, že snaha o inovativní přístupy a myšlení je potřebná a žádaná i v této době. Zároveň si vážíme úsilí všech porotců a jejich času, který hodnocení věnují. Těšíme se na druhé kolo poroty, které se uskuteční on-line formou, což je pro nás nové, a jsme velmi zvědaví, co tato změna přinese,“ říká k shortlistu Petra Vejdělková, projektová manažerka pořádající společnosti Flemedia.
Nejvíce kampaní na shortlistu mají agentury Phd cz (3), Symbio (3), Triad Advertising (3) a Wavamaker Slovakia (3). Ze zadavatelů se nejvíce dařilo společnostem Plzeňský Prazdroj (4) a Škoda Auto (4).