Rádio Evropa 2 představilo nový vizuál pro printovou kampaň, v které prezentuje jednotlivé pořady spolu s jejich moderátory.
V kampani se tak objevuje Ranní show s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým, Odpolední show se Zorkou Hejdovou, Tomášem Zástěrou a jeho mámou nebo Tři v jednom s trojící Nikol Štíbrovou, Veronikou Arichtevou a Martinou Pártlovou.
„V kampani představujeme pestrou škálu zábavných show, které na Evropě 2 vysíláme. Každá z nich je svá, což je zvýrazněno i odlišným barevným pojetím, a všechny dohromady dávají jedinečný mix, kterým je Evropa 2,“ říká marketingový ředitel Active Radio Pavel Renčín. V rámci kampaně vzniklo šest verzí, všechny se sloganem „Nalaď si“.
Vizuály byly připraveny interně, fotky moderátorů pocházejí od známého fotografa českých i zahraničních osobností Petra Kurečky. V printu poběží kampaň do začátku prosince. Firma ještě zvažuje využití dalších media typů.
Loni byla dle dat Radioprojektu Evropa 2 po rádiu Impuls a ČRo Radiožurnálu třetím nejposlouchanějším rozhlasovým médiem.