Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Eva Beránková nově vede marketing Scott.Weber Workspace

Na pozici marketingové manažerky ve společnosti Scott.Weber Workspace, která poskytuje flexibilní kanceláře a coworking v Praze, nastoupila Eva Beránková. Jejím nejbližším úkolem je realizovat rebranding společnosti. Eva Beránková získala své zkušenosti na různých pozicích v marketingu pro lokální i zahraniční značky. V předchozí pozici se věnovala komunikaci značek jako například BigShock!, Mr.Brown a Jim Beam.

Ředitelem divize Growth, pod kterou spadá oddělení Central Sales, Marketing a Partnership, se stal Martin Holý. Společným úkolem jeho a Evy Beránkové je akvizice klientů pro nově otevírané lokality společnosti a implementace nových řešení pracovních prostor. Martin Holý přináší do Scott.Weber Workspace bohaté zkušenosti z pronájmu komerčních nemovitostí ze společností Penta Real Estate nebo Procházka & Partners.

„Těší mě, že k nám Eva Beránková a Martin Holý nastupují právě v této době a věřím, že s novým týmem úspěšně zvládneme plánovanou expanzi a budeme úspěšně pokračovat v rozvoji naší firmy i propagaci povědomí o flexibilních řešeních pracovních prostor,“ dodává Adam Zvada, majitel Scott.Weber.

Reklama
ČEZ

Personální posily do Scott.Weber přicházejí v době probíhajícího rebrandingu, který je doprovázen marketingovou kampaní s cílem zlepšit povědomí o službách Scott.Weber. Marketingový tým spustil komunikaci, která zákazníkům představuje nové servisované kanceláře na Václavském náměstí (budova The Flow Building), v Karlíně (Praga Office & Garden) a Na Pankráci (City Element) jako ideální prostory pro vzájemné setkávání, propojování a efektivní práci. V komunikaci jsou dále zdůrazňovány atributy jako prémiovost lokality a výhody spojené s využíváním servisovaných kanceláří od Scott.Weber Workspace, mezi které patří například flexibilní doby pronájmu i prostoru, nulové vstupní investice a designově atraktivní a zdravé kancelářské prostředí pro firmy všech velikostí.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)