Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Empresa vydala „firemní“ magazín pro Mountfield. Stojí devět korun

Vydavatelství Empresa media patřící Jaromíru Soukupovi, začalo minulý týden vydávat nový titul s názvem Sedmička Extra a podtitulem Vše, co chcete vědět o… Mělo by jít o měsíčník, ačkoliv v tiráži není periodicita uvedena. Server Předplatné.cz nabízí ovšem v rámci ročního předplatného 12 výtisků. V prodeji je titul za devět korun.

První vydání Sedmičky Extra má 52 stran, z čehož 44 (včetně titulní strany a obsahu) je komerční prezentací společnosti Mountfield, která je rovněž dodavatelem obrazového materiálu. Komerční spolupráce není nijak označena, na některých stranách je odkaz „Více informací na www.mountfield.cz“. V tiráži titulu je jako vedoucí projektu uveden Pavel Baroch, za redakci nejsou pak uvedeni žádní autoři. Inzerci prodává společnost Jaromíra Soukupa Media Master.

V portfoliu vydavatele měsíčníku Týden je rovněž od října vydávaný měsíčník Týden Politické rozhovory a dále týdeník Sedmička, měsíčník Sedmička Naše životy, měsíčník Sedmička Nebezpečné vztahy, měsíčník Sedmička pro ženy, dvouměsíčník Sedmička Křížovky a Křížovky XXL, dvouměsíčník Sedmička speciál, měsíčník Exkluziv, dvouměsíčník Týden Historie a měsíčník Interview.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)