Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Digital Transformation Summit 15. října představí možnosti automatizace firem

Akce Digital Transformation Summit představí novinky a trendy v oblasti automatizace firemních procesů či inspirativní příběhy z úst odbornínů. Summit se uskuteční 15. října online.

Digital Transformation Summit (DTS) navazuje na každoroční konferenci Basecamp Prague od Salesforce, která se letos kvůli pandemii koronaviru nekoná.

„Podobně jako Basecamp chceme především poskytnout možnost přiučit se něco konkrétního a praktického od úspěšných firem. A to ať už člověk pracuje v obchodu, financích, marketingu, zákaznickém servisu nebo IT,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano Solutions, která je hlavním organizátorem DTS.

Reklama
ČEZ

V hlavní roli inspirace

DTS otevře samotný Salesforce, za který vystoupí Hrvoje Supic, regionální viceprezident odpovědný za střední a východní Evropu. Ten kromě pohledu Salesforce na digitální transformaci představí novinky a pokrok v regionu CEE, stejně jako vliv onemocnění COVID-19.  

Těžištěm celého summitu budou ale hlavně inspirativní příběhy vůdčích tuzemských firem v oblasti automatizace a jejich případové studie zaměřené na automatizaci a digitální transformaci firemních procesů a komunikaci se zákazníkem. Účastníkům tak bude například představeno, jak za pomoci umělé inteligence řídit distribuční sítě během koronakrize, jak řídit obchod a management partnerské komunity nebo jak zavést Cloud CRM do Enterprise společnosti.

Z tuzemských speakerů se představí třeba Pavel Kotting (ředitel IT, ČMSS), Vladimír Püschner (ředitel IT, DPD) anebo Jan Zimovčák (Digital Marketing Specialist, Flowmon Networks).

Kromě workshopů se mohou zájemci těšit na sekci online Q&A, kde se budou moci ptát klíčových lokálních expertů na téma digitální transformace. O své postřehy se podělí například Dalibor Machoň (Head of Sales, ČSOB Pojišťovna), Levon Ter-Ghazaryan (Senior Project Manager, Bageterie Boulevard) anebo Olga Okparaigwe (Global Technology Director, Impact Hub).

„Přestože se event bude konat online, nepřijdou účastníci ani o networking. Ten bude probíhat přes platformu Confer-O-Matic, kde se bude možné účastnit různých přednášek i networkingu s experty a speakery,“ popisuje Jiří Mach z Enehana.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)