CzechCrunch Jobs podpoří inzercí zdarma firmy hledající kolegy během pandemie

Platforma CzechCrunch Jobs, která aktivně propojuje Čechy s pracovními nabídkami, nabízí firmám v druhé vlně pandemie možnost inzerovat volné pozice zdarma. Reaguje tak na ztížené podmínky startupů a společností, které v současné situaci potřebují nabrat nové členy do týmu.

CzechCrunch významně posílí viditelnost těchto inzerátů v rámci svého domovského webu. Běžná cena inzerce je 300 Kč, s příplatkem za propagaci stojí vložení inzerátu 600 Kč. Od 15.10. do 2.11. bude ovšem celý kompletní balíček zdarma.

„Probíhající druhá vlna pandemie firmám značně ztížila proces nabírání nových kolegů. Ať už skrz povinná hygienická opatření, nebo jednoduše kvůli nepříjemným ekonomickým dopadům. Ne všechny firmy ale covid paralyzoval, mnohé z nich navzdory ztíženým podmínkám potřebují naléhavě oslovit nové uchazeče o práci. Rozhodli jsme se proto, že v této situaci pomůžeme proces náboru o něco usnadnit a v období, kdy budou platit striktní vládní opatření, otevřeme bezplatnou možnost vložení inzerce na našem hiringovém portálu,“ říká Michal Ptáček, zakladatel CzechCrunch.

Inzeráty při prokliku směřují na oficiální web zadavatele inzerátu, firemní blog nebo jiný pracovní portál. CzechCrunch Jobs inzerátům poskytne především viditelnost v rámci celého webu, a to hlavně v bočním panelu, který je součástí jak domovské stránky, tak i všech článků. Domovská stránka měsíčně přiláká bezmála milion čtenářů.

Internetový magazín CzechCrunch vznikl v roce 2014 a zaměřuje se především na novinky ze světa českých a zahraničních startupů, technologických firem a publikuje články významných osobností ze světa byznysu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka