Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

CZC.cz rozšiřuje sortiment o neelektronické zboží. „Pro offline život Geeka“

Společnost CZC.cz kromě elektroniky nově nabídne svým zákazníků i sortiment pro „offline život GEEKa“. Zákazníci si budou moci pořídit například výběrové komiksy, mužský test plodnosti, vánoční Deadpool svetr nebo třeba Bertíkovy fazolky a mnoho dalšího.

„GEEKové mají mimo svět počítačů a elektroniky i svůj offline život. A právě tam míří naše kategorie CZC.Lab, která nabídne výběrový sortiment napříč kosmetikou, herními doplňky, pochutinami, komiksy nebo erotickými pomůckami. Navíc už během jarní pandemické vlny jsme si vyzkoušeli, že naše zákazníky baví i jiný sortiment než jen elektronika, a proto vzniká naše Laboratoř právě teď, kdy umožníme zákazníkům nákup i hůře dostupného zboží,“ popisuje vznik nové kategorie Milan Duda, marketingový ředitel CZC.cz. 

CZC.cz spouští svou „Laboratoř“ s téměř čtyřmi tisíci položkami, z toho zhruba polovina má na e-shopu CZC.cz premiéru. Jde hlavně o pochutiny, kosmetiku, doplňky stravy nebo kategorii s označením 18+. Tradičnější sortiment jako jsou herní doplňky nebo LEGO, které byl na CZC.cz dostupný už v minulosti, je v rámci CZC.Lab výrazně rozšířený o další položky.  

Reklama
Abovalve

„Určitě nechceme jít cestou Alzy nebo Mallu a nabízet co nejširší portfolio. CZC.Lab není supermarket, ale pečlivý výběr zboží pro naše GEEKy,“ říká Tomáš Pilský, obchodní ředitel CZC.cz. Už první čísla napovídají, že se to povedlo. „Z novinek je velký zájem o českou kosmetiku na vousy Angry Beards, přirozeně také doplňky stravy pro hráče, ale také slané preclíky Flipz, které máme rovnou v pěti variantách. Z klasického sortimentu se dobře prodává desková hra Pán prstenů nebo LEGO s tematikou Harryho Pottera,“ doplňuje Tomáš Pilský. 

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)