Zaraguza CZ, pod vedením Mariana Fury, se stala vítězem výběrového řízení ČSOB pro novou reklamní agenturu. Nově tak bude zaštitovat oblast kreativních kampaní i online aktivit pro finanční skupinu ČSOB. Střídá agenturu J. Walter Thompson.
ČSOB začala spolupracovat s agenturou již v létě. Jejím hlavním úkolem bude příprava a realizace nové kreativní komunikace, která má zdůrazňovat hodnoty značky. Nový koncept bude představen v prvním pololetí roku 2021.
Kreativní reklamní agentura Zaraguza CZ vznikla v roce 2012 v Praze, jako dceřiná společnost slovenské Zaraguzy. Svůj původ má v digitálu, za posledních pět let se přetransformovala na full-service agenturu. Zaměřuje se na tvorbu odvážných kampaní, které stojí na pevných strategických základech. Od roku 2017 je agentura každoročním držitelem ceny za efektivitu, Effie. Začátkem roku 2020 získala Grand Prix za nejefektivnější reklamu na YouTube. Mezi její hlavní klienty patří Škoda Auto, Nestlé či Bel.
Naposledy pro ČSOB pracovala agentura J. Walter Thompson, která výběrové řízení ovládla v roce 2017. Za nejaktuálnějším spotem Drobné pak stála agentura Adwood. V posledních letech stavěla ČSOB své televizní kampaně na hercích Marku Taclíkovi a Marii Doležalové.