Oděvní značka Sinsay která patří do polské skupiny LPP, jež má ve svém portfoliu i značky Reserved, House, Cropp a Mohito, v Česku dál expanduje. Letos otevře ještě dva nové obchody v Teplicích a Ostravě, v dalším roce minimálně další čtyři v retailových parcích v Chebu, Písku a Jihlavě a v pražském OC Šestka.
„Lokální města se zvedají na úkor těch velkých jako je Praha či Brno. Sinsay nabízí levnější zboží pro mládež, ale ukazuje se, že u nás nakupují i starší ročníky. Cena je příznivá, ale prezentace zboží není jako v diskontu, naše obchody jsou opravdové fashion prodejny,“ sdělil MAM Tomasz Kucharczyk, general manager LPP Czech Republic.
Kromě již uzavřených smluv si Kucharczyk budoucí vývoj netroufne přesně odhadovat. V Česku je podle něj situace specifická. „Když má Čech posledních 1000 korun, tak 800 utratí za jídlo a zbytek za oblečení. V Polsku a dalších zemích, kde působíme, je to opačně,“ dodává.
Firma v krizi zapracovala na omnichannel prodeji, tržby přes e-shopy jednotlivých značek nyní dosahují až 20procentního podílu. Skupina má v Česku už více než osmdesát obchodů s módou.