Poskytovatel elektřiny ČEZ podepsal smlouvy s jedenácti firmami, které pro něj budou v následujících čtyřech letech zajišťovat všechny eventové projekty a BTL aktivity. Aktuálně většina akcí probíhá online. Před pandemií polostátní gigant pořádal i desítku eventů denně.
Veřejná zakázka na Služby eventových agentur a komplexní zajištění BTL aktivit je podle mluvčího ČEZ Ladislava Kříže v tuto chvíli kompletně uzavřena. Vyhlášena byla k 12. 12. 2019 a rozdělena na devět částí, jejichž předmětem bylo zasmluvnit poskytovatele služeb pro celostátní eventové akce, regionální eventové akce a komplexní zajištění BTL aktivit.
„Spolupráce s větším množstvím agentur je jediná možnost, jak to celé zvládnout, protože za běžného provozu máme sedm až deset akcí denně. Teď se samozřejmě většina přesunula na online,“ řekl mluvčí Ladislav Kříž MAM. Nevyloučil, že s ohledem na pandemii a související omezení se plánované prostředky nemusí vyčerpat. V případě Vinland se jedná například o 12 mil. korun. ČEZ agentury soutěží vždy na čtyři roky.
Přehled aktuálních dodavatelů:
Pro celostátní eventové akce: Arcadia Praha, RTR events, MVP events
Pro regionální eventové akce:
- Praha a Středočeský kraj: Vinland
- Ústecký a Liberecký kraj: Václav Šťastný – Šťastný produkce
- Plzeňský a Karlovarský kraj: Eseta group
- Královéhradecký a Pardubický kraj: Studio Artefakt
- Jihočeský kraj : ART 4 Promotion
- Kraj Vysočina a Jihomoravský kraj: D.A.N. production
- Olomoucký, Zlínský a Moravskoslezský kraj: Agentura API
Pro komplexní zajištění BTL aktivit: RTR events, Arcadia Praha, Brothers