ČEZ si vybral eventové a BTL agentury pro celostátní i regionální aktivity

Poskytovatel elektřiny ČEZ podepsal smlouvy s jedenácti firmami, které pro něj budou v následujících čtyřech letech zajišťovat všechny eventové projekty a BTL aktivity. Aktuálně většina akcí probíhá online. Před pandemií polostátní gigant pořádal i desítku eventů denně. 

Veřejná zakázka na Služby eventových agentur a komplexní zajištění BTL aktivit je podle mluvčího ČEZ Ladislava Kříže v tuto chvíli kompletně uzavřena. Vyhlášena byla k 12. 12. 2019 a rozdělena na devět částí, jejichž předmětem bylo zasmluvnit poskytovatele služeb pro celostátní eventové akce, regionální eventové akce a komplexní zajištění BTL aktivit. 

„Spolupráce s větším množstvím agentur je jediná možnost, jak to celé zvládnout, protože za běžného provozu máme sedm až deset akcí denně. Teď se samozřejmě většina přesunula na online,“ řekl mluvčí Ladislav Kříž MAM. Nevyloučil, že s ohledem na pandemii a související omezení se plánované prostředky nemusí vyčerpat. V případě Vinland se jedná například o 12 mil. korun. ČEZ agentury soutěží vždy na čtyři roky. 

Přehled aktuálních dodavatelů: 

Pro celostátní eventové akce: Arcadia Praha, RTR events, MVP events 

Pro regionální eventové akce: 

  • Praha a Středočeský kraj: Vinland 
  • Ústecký a Liberecký kraj: Václav Šťastný – Šťastný produkce 
  • Plzeňský a Karlovarský kraj: Eseta group 
  • Královéhradecký a Pardubický kraj: Studio Artefakt 
  • Jihočeský kraj : ART 4 Promotion 
  • Kraj Vysočina a Jihomoravský kraj: D.A.N. production 
  • Olomoucký, Zlínský a Moravskoslezský kraj: Agentura API 

Pro komplexní zajištění BTL aktivit: RTR events, Arcadia Praha, Brothers 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia