Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Buď jako já!“ vyzývá trenér Mourinho. Stal se ambasadorem značky XTB

Fotbalový trenér José Mourinho byl jmenován novým ambasadorem značky XTB. Společnost funguje jako broker – prostředník mezi klientem a finančním trhem.

Oznámení o spolupráci mezi José Mourinhem a XTB má být začátkem nové globální propagační kampaně brokera „Buď jako José“. Kreativní myšlenka příběhu je založena na konceptu podobností mezi výzvami, kterým každý den čelí investoři, stejně jako fotbalový manažer.

„Jsem opravdu šťastný, že mohu oznámit naše partnerství s José Mourinhem, který je nejen mimořádným jednotlivcem, ale také symbolem manažera, který postavil svůj úspěch na strategii a vítězném způsobu myšlení. Jeho příběh dobře rezonuje s hodnotami a strategií naší značky. Sdílíme stejnou touhu dosáhnout toho, co chceme a máme rádi. Protože José pomáhá svému týmu stát se nejlepším na světě, chceme i my našim klientům pomoci stát se ještě lepšími investory s XTB, poskytováním služeb a technologií na nejvyšší úrovni,“ uvedl Omar Arnaout, generální ředitel XTB.

Reklama
Know

Portugalský trenér vyhrál domácí titul v rekordních čtyřech zemích (Portugalsku, Anglii, Itálii a Španělsku) a je jedním ze tří manažerů, kteří dvakrát ovládli Ligu mistrů UEFA se dvěma kluby. V příštích dvou letech bude globálním ambasadorem XTB.

„Těší me, že se v příštích letech stanu ambasadorem XTB. Při mých diskusích s XTB a vzájemném poznávání mi bylo jasné, že na svých cestách sdílíme mnoho stejných hodnot; kterými jsou vášeň, profesionalita a skutečná láska k tomu co děláme. Jsem tedy opravdu rád, že mohu spolupracovat s úžasným týmem v XTB a sdílet své vlastní zkušenosti s jejich více jak 200 000 obchodníky po celém světě. Pokud chcete obchodovat, buďte jako já, zvolte XTB,“ konstatoval Mourinho.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)