Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia navazuje spolupráci s Televizí Seznam, kterou bude od 1. 1. 2021 zastupovat při prodeji reklamního prostoru. Rozšířením portfolia chce společnost Atmedia pokračovat ve svém zaměření budovat trh tematických televizních stanic a současně vycházet vstříc zvýšené poptávce po reklamním prostoru.
Na spolupráce zařadí společnost Atmedia od 1. ledna příštího roku kanál Televize Seznam do obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice. „Rozšířením portfolia tematických televizních stanic jdeme naproti potřebám zadavatelů televizní reklamy, kterým přinášíme možnost širšího zásahu. Zároveň jim můžeme nabídnout větší reklamní prostor, po němž je nyní vysoká poptávka,“ přibližuje Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.
Zaostřeno na atraktivní cílové skupiny
Televize Seznam působí na českém televizním trhu od roku 2018 a svou programovou skladbou se zaměřuje na celé rodiny. Televizním divákům nabízí domácí i zahraniční zpravodajství, publicistický pořad Šťastné pondělí, investigativní Záhady Josefa Klímy a pořad Blanky Kubíkové o osobnostech Moje Místa. Nabízí české klasické filmy, pořad Zahradní proměny, nebo zahraniční seriály a filmy. Součástí programového schématu jsou i páteční dětské animované filmy a každé ráno a podvečer pohádky Myšák Geronimo a Byl jednou jeden…
„Zařazením Televize Seznam do obchodní nabídky Atmedia zjednodušujeme partnerům, zejména mediálním agenturám, plánování a administrativu při nákupu reklamy. Televize Seznam se tak pro zadavatele stane běžnou součástí komunikace se všemi pozitivními dopady jak na mediální, tak na cenové parametry kampaní,“ vysvětluje Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz.
V roce 2021 bude Atmedia prodávat reklamní prostor na celkem 28 tematických televizních stanicích, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Její tematické televizní stanice dle svého vyjádření osloví měsíčně 5,8 milionu diváků a zvýší svůj podíl na sledovanosti nad 5 %. „Naším cílem je neustále rozšiřovat portfolio televizních kanálů a jsme rádi, že jsme nově navázali spolupráci právě s Televizí Seznam. Ta svou programovou skladbou oslovuje atraktivní cílové skupiny diváků, které tak můžeme nabídnout zadavatelům televizní reklamy,” dodává Michaela Vasilová.