Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zlatý středník: nejlepší agenturou zvolili Fleishman–Hillard

V osmnáctém ročníku soutěže Zlatý středník oceňující nejlepší PR a komunikační projekty bylo rozdáno 96 ocenění ve 34 kategoriích. Nejvíce cen si odnesly společnosti Plzeňský Prazdroj, O2 Czech Republic a Škoda Auto. Poprvé se zúčastnili také přihlašovatelé ze Slovenska, kteří se na vítězných pozicích umístili celkem osmnáctkrát.

Během slavnostního vyhlášení v Empire Hall Slovanského domu v Praze se už po osmnácté rozdávala ocenění v soutěži Zlatý středník, jíž pořádá oborová organizace PR Klub. Ze 415 přihlášek vybralo vítěze dvanáct porot složených z více než 80 odborníků na PR a komunikaci, marketing, grafiku a expertů dalších přidružených disciplín. Sledovanou kategorii Tištěný externí časopis a noviny opět ovládl magazín Forum Univerzity Karlovy, který získal prvenství i loni. Ocenění za nejlepší elektronický časopis a blog pak získal LMC magazín společnosti LMC, vytvořený agenturou Boomerang Communication.

Nejlepším PR eventem se stal projekt Open for Opera od Raiffeisenbank vytvořený ve spolupráci s ShrtCut Studiem, který mimochodem několikrát uspěl i v oceněních Lemur 2020. V kategorii Zapojení influencera a celebrity se na prvním místě umístila společnost Unilever se slovenskou kampaní Rexona – město je tvoje fitko.

Reklama
ČEZ

„Stejně jako ocenění samotné je důležitá i zpětná vazba od odborných porotců, kterou každá z 415 přihlášek dostává. Zájem o ni mají nejen firmy a agentury, ale v obrovské míře také veřejný a neziskový sektor. Soutěž tak skutečně pomáhá českému a nově i slovenskému PR a komunikaci neustále se posouvat kupředu,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

V oceněních Grand Prix v kategorii Nejlepší agentura bodovala Fleishman – Hillard, jejíž tým se v letošním ročníku soutěže podílel na projektech oceněných v celkem v osmi kategoriích. Talentem Zlatého středníku se stal Štěpán Soukeník, kterého porota ocenila za jeho kariérní úspěch na pozici Politics and Government Outreach Manager pro region střední a východní Evropy ve varšavské regionální centrále technologického gigantu Facebook.

Cenu Osobnost PR získal Bohuslav Bohuněk, a to za publikaci knihy P.R.ciny, jež byla rovněž v kategorii B2B oceněna v soutěži Lemur 2020. I podle Zlatého středníku je Bohuňkova kniha inspirací nejen pro komunitu PR profesionálů, ale i pro širší veřejnost, která se zajímá o komunikaci.

„Bohuslav Bohuněk se přes dvacet let pohybuje v médiích píšících o marketingové komunikaci. Jeho jméno je spojené s tituly Strategie, Marketing & Media, Trend Marketing, MarketingSalesMedia nebo Týden. V LinkedIn skupině P.R.ciny, kterou před šest lety založil, poukazuje na nešvary v našem oboru. Rostoucí popularita skupiny inspirovala autora k vydání stejnojmenné knihy, která je vynikající ukázkou toho, čemu se v komunikaci vyvarovat,“ uvedl Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.

Galerie vybraných projektů

Kategorie: Launch, relaunch, rebranding

Klient: Kofola ČeskoSlovensko

Název: Kláštorná Kalcia – voda pevná jako skála

Agentura: WMC Grey

Kategorie: PR event

Klient: Raiffeisenbank

Název: #openforopera

Agentura: ShrtCut Studio

Kategorie: Užití technologií a inovací

Klient: HBO Europe

Název: Prezidentský projev, který se nikdy nestal

Agentura: Symbio Digital

https://www.youtube.com/watch?v=EJEZpKi3V7I&feature=emb_title&ab_channel=HBOCZSK

Kategorie: Kreativní idea

Klient: O2 Czech Republic

Název: Telefonní budky zvonily za demokracii

Agentura: FleishmanHillard

Kategorie: Cestovní ruch a gastronomie

Klient: Plzeňský Prazdroj

Název: #napivoshvezdou

Agentura: Svengali Communications

Kategorie: Externí tištěný časopis a noviny

Klient: Univerzita Karlova

Název: Forum

Agentura: Designiq

Kategorie: Interní tištěný časopis a noviny

Klient: Škoda Auto

Název: Škoda Mobil

Agentura: Boomerang Communication

Kategorie: Brožura, katalog a leták

Klient: LMC

Název: Ročenka LMC

Agentura: Boomerang Communication

Kompletní přehled výsledků soutěže osmnáctého ročníku Zlatý středník:

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)