Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

World of Online bude pokračovat ve spolupráci se značkou Amica

Marketingová agentura World of Online (WOO) bude pokračovat ve spolupráci se značkou kuchyňských spotřebičů Amica i v roce 2021. Krom správy sociálních sítí připravila i novou strategii pro online.

WOO spravuje sociální sítě Amica třetím rokem. „Za tuto dobu klienta známe velmi dobře. Máme spoustu dat ze sociálních sítí i webů, které pro Amica spravujeme a zároveň chápeme jejich potřeby a směr, kterým se ubírají.“ říká Petr Srna, CEO agentury World of Online. WOO nyní zpracovalo pro Amica digitální strategii, která má za cíl sjednotit a zefektivnit komunikaci ke koncovému spotřebiteli.

Mimo jiné digitální strategie obsahuje část věnovanou vizuální identitě, která prošla menším refreshem a která si klade za cíl integrovat jednotný vizuální směr napříč marketingovým mixem.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)