Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vyloupněte se s direct marketingem

ADVERTORIAL Mnoho značek stále hledá nové formy, jak upoutat pozornost zákazníka. Sázejí na nové formy marketingových kampaní, ale často zapomínají na to, co zákazník opravdu žádá: péči a individualitu. O vyšší vnímané hodnotě značky rozhodují přitom mnohdy maličkosti, které nemusí vést k velkým výdajům. O tom, jak toho využít, hovoří Lubor Válek, ředitel divize Print, brněnské tiskárny POINT CZ, s.r.o.

Mluvil jste o vyšší vnímané hodnotě značky. Jak k tomu využít tiskoviny?

S dovolením vám odpovím otázkou. Kdy vás naposledy potěšil ručně psaný dopis? Moderní technologie nás posouvají kupředu, ale někdy je výhodnější si i ty „tradiční“ zachovat. Vidíme to na současné poptávce našich klientů. Ve velkém se opět vracejí k tištěným prezentacím. Tiskneme opravdu krásné katalogy, ze kterých dýchá atmosféra. V moderním designu a se zajímavými povrchovými úpravami. Když si takový katalog prolistujete,
rozhodně vás to zaujme na více než na pár vteřin.

Reklama
Abovalve

Zmínil jste velkou marketingovou veličinu, a tou je čas.

Ano, všichni víme, že čas na zaujetí zákazníka je dnes klíčový. Časový úsek je čím dál kratší a je na něj kladen vysoký nárok. Proto je potřeba zaujmout více smysly. Přimět zákazníka zastavit se a popřemýšlet. Tento trend cítíme zejména od našich klientů z oblasti marketingu. V poslední době jsme vyrobili řadu direct marketingových kampaní. Někdy to byly opravdu hodně zajímavé nebo vtipné kousky.

Tištěný direct marketing je díky onlinu na ústupu. Vy v něm tedy vidíte budoucnost?

Rozhodně v něm vidíme příležitost. Tiskoviny mohou zasáhnout více smyslů. Využíváte současně moment překvapení, zvědavosti i vizuálního dojmu. Vše najednou. Oslovujete emoce. To je víc, než dokáže online.

Vraťme se na chvilku ještě k výrazu „tradiční.“ Máte nějaké tipy?

Například tradiční stolní kalendář. Člověk by si myslel, že tištěné kalendáře budou na ústupu, když máme k dispozici spoustu aplikací na připomenutí denního harmonogramu. Opak je ale pravdou. Kalendářů se vyrábí více než před lety. Zvyšuje se poptávka po zajímavých materiálech a řešeních. Některé kalendáře jsou opravdu top designovou záležitostí.

Vidíte někde ještě další příležitosti?

Na trhu se objevuje mnoho sobě podobných produktů. Zákazník mezi nimi často marně hledá rozdíl. Příležitost může být i v individualizaci. Už dávno nestačí k zásilce přibalit jen slevový voucher. Zákazníci chtějí péči. A toho značky mohou využít například kvalitním unboxingem. Doplňky, které zvýší loajalitu ke značce: vtipné samolepky, pěkný vzkaz, papírová taška, vizitka nebo zajímavý balicí papír. Vše v moderní papírové eko verzi.

Jak to u vás vlastně vypadá v tomto období?

Minulé období se pro nás stalo akcelerátorem pro množství dlouhodobě plánovaných změn. Využili jsme je k restrukturalizaci firmy, zefektivnění výroby a nastavení nových procesů. Stále investujeme do růstu firmy i zvyšování kvality. Zavedli jsme například nové reference norem Fogra51 a Fogra52 na všechny naše tiskové stroje.

„Nechte direct ať je hravý… Udělá reklamu za vás!“

To jsou odborné termíny, můžete nám je vysvětlit?

Jde o revize stávajících norem, které garantují shodu barevnosti v celém tiskovém procesu. Normy přesněji definují, jak tiskové stroje potiskují moderní materiály. Jednoduše řečeno, omezují barevné odchylky.

Poradíte nám, jak si mají zákazníci vybrat z tolika možností dodavatelů tisku?

Nám se často stane, že o zakázce rozhodne první dojem. Když si klient fyzicky prohlédne vzorek nebo podobnou realizaci. Uvědomujeme
si, že právě díky kvalitě tisku a zpracování se k nám naši zákazníci často vracejí. A tohle by měli hledat zákazníci u svého dodavatele tisku. Zkušenosti, reference a kvalitu. Za námi stojí pětadvacetileté zkušenosti i nejmodernější technologie. Především pak individuální přístup
ke klientovi a ke každé zakázce.

Mohou si vás zákazníci nějak vyzkoušet?

Samozřejmě. Poskytujeme nezávazné konzultace. Připravíme vzorky, kalkulaci, poradíme s materiálem, povrchovou úpravou, doporučíme design nebo navrhneme balení produktu. Domluvte si schůzku, rádi vám ukážeme naše realizace nebo provedeme výrobou. POINT CZ, to je cesta za dokonalou prezentací vaší značky.

KONTAKT PRO VÁS:
Ing. Lubor Válek, obchodní ředitel divize print, POINT CZ, s.r.o., [email protected]; www.pointcz.com       

Picture of Externí autor

Externí autor

Příspěvky externích autorů a stálých spolupracovníků redakce.
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)