Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Viceprezidentkou pro péči a prodej se ve Vodafonu stala Veronika Brázdilová

Veronika Brázdilová od září zamířila do Vodafonu. Dříve působila šest let jako generální ředitelka pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko ve společnosti Xerox. Ve Vodafonu nahradila Annu Hoerovou a bude zodpovědná za péči a prodej.

„Ve firmě, pro kterou pracuji, jsou pro mě důležité zejména dvě věci: lidé a kultura. Mám ráda diverzitní týmy, proaktivní přístup, lidi, které jejich práce baví, a zároveň inspirativní a kreativní prostředí. Vodafone je společnost, která tohle všechno nabízí, a to nejen svým zaměstnancům. Líbí se mi transparentní a zároveň lidský přístup k zákazníkům, otevřená komunikace a touha být stále na špici. Díky snaze nabídnout zákazníkům nejnovější technologie, které usnadňují život, patří právem Vodafone mezi technologické lídry. Je mi ctí, že mohu pro takovou společnost pracovat,“ říká nová viceprezidentka.

Brázdilová začínala svou kariéru jako obchodní zástupce v Eurotelu. Postupně se vypracovala na národní manažerku obchodního oddělení. Získané zkušenosti z obchodu a marketingu zúročila jako generální ředitelka IT společnosti SGS, která se zaměřovala na telemetrii a monitorovací systémy, nebo ve společnosti Telefónica 02 Czech Republic, kde měla z pozice obchodní ředitelky na starost segment malých a středních firem. Dále pak v roli generální ředitelky Xeroxu. Tam měla v letech 2014 až 2020 na starosti tři trhy: Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

Reklama
ČEZ

Od září 2020 je novou členkou vedení společnosti Vodafone Czech Republic a je zodpovědná za péči a prodej firmy. Povede tým téměř 1000 lidí, kteří se starají o zákazníky v prodejnách, v zákaznických centrech a v oddělení podpory prodeje a péče.  Na starosti má i nepřímé prodejní kanály a partnerské sítě.

Několik let se také aktivně věnuje mentoringu, podporuje řadu charitativních projektů, ráda cestuje, jezdí na kole, běhá a svůj volný čas tráví s manželem a přáteli.         

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)