Velký technologický exit: Američané za miliardy koupili Socialbakers

Astute a Socialbakers spojily síly a budují jednotnou omnichannel platformu využívající principy umělé inteligence na správu marketingu na sociálních sítí a řízení zákaznické spokojenosti pro globální značky.

Podrobnosti k obchodu nebyly zveřejněny, podle informací Forbesu jde však o transakci v řádu stovek milionů dolarů, tedy jednotek miliard korun.

Společnost Astute provozující platformu k řízení klientské spokojenosti (Customer engagement) a zpětné vazby zákazníků (Voice of Customer) ve středu oznámila akvizici společnosti Socialbakers, platformy k řízení marketingu a komunikace na sociálních sítích. Akvizice umožní globálním značkám v budoucnu řídit a spravovat analýzu dat, samotný obsah komunikace i zapojení a názor zákazníků v jediné SaaS platformě.

Socialbakers platformu pro správu social media marketingu s principy umělé inteligence (AI) používá více než 2,500 nadnárodních společností a středně velkých značek po celém světě. Socialbakers SaaS platforma jim umožňuje zasáhnout a zaujmout jejich zákazníky napříč hlavními sociálními sítěmi pomocí jedné unifikované platformy.

„Hranice mezi péčí o zákazníky, zákaznickou zkušeností a marketingem se čím dál více prolínají a stávají se tak opravdovou výzvou pro všechny firmy,” říká Mark Zablan, CEO společnosti Astute. „Spojením přední platformy řešící marketing na sociálních sítích od Socialbakers s naší engagement platformou nejen pomáhá našim zákazníkům řešit tuto výzvu efektivněji, ale také představuje důležitý milník na cestě společnosti Astute směrem k vytvoření komplexní platformy, kterou k zajištění úspěchu potřebuje každý Chief Customer Officer či ten, kdo ve své firmě řeší zákaznickou zkušenost a spokojenost.”

„Poptávka spotřebitelů po výjimečném nákupním zážitku vede značky k tomu, aby hledali jednotnou platformu, která jim pomůže řídit cestu zákazníka napříč kanály,” říká Yuval Ben-Itzhak, CEO společnosti Socialbakers. „Jsme nadšení ze spojení s Astute, díky kterému budeme schopni společně poskytnout našim klientům integrovanou platformu pro zákaznickou zkušenost, která jim umožňující poskytovat tu nejlepší zkušenost v rámci celého nákupního procesu. Již dnes mnoho firem a značek po celém světě využívá obě platformy – jak Socialbakers tak Astute, proto se těšíme až společnou nabídku našich služeb oslovíme další značky po celém světě.”

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa