Tesco má nově doručit jídlo do 30 minut. Spolupracuje s Dáme jídlo

Společnost Tesco spouští pilotní provoz okamžitého doručení nákupu. Ve spolupráci se službou na rozvoz potravin Dáme jídlo nabízí nákup zboží ve svých obchodech Tesco Expres a následné doručení obvykle do 30 minut od objednání.

„Neustále se snažíme reagovat na rychle se měnící potřeby našich zákazníků a v dnešní uspěchané době je úspora času jednou ze základních podmínek při výběru služeb. Jsme rádi, že můžeme zákazníkům umožnit nákup jejich oblíbených položek a okamžité doručení. Věříme, že služba budeme mít u zákazníků úspěch a usnadní jim život,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.

„Pro rychlé doručení zboží objednaného on-line se ve světě vžil název quick commerce. Spoluprací s Tesco Expres nyní do tohoto rychle se rozvíjejícího segmentu vstupujeme,” dodává ke spolupráci výkonný ředitel společnosti Dáme jídlo Filip Fingl.

Zpočátku bude možné objednat nákup z deseti vybraných prodejen Tesco Expres v Praze. Propracovaná logistická síť Dáme jídlo má z těchto prodejen zajistit doručení nákupů téměř po celém území hlavního města. Oproti běžné nabídce supermarketů bude v první fázi možné vybírat z přibližně šesti stovek položek. V další fázi se počítá s postupným navyšováním množství dostupného zboží a počtu prodejen Tesco Expres. Nákupy z obchodů Tesco Expres by měly za zákazníkem vyrazit do 15 minut od objednání. Cena za doručení nákupu z Tesco Expres je 69 korun a objednávka musí přesáhnout částku 99 korun. Za službu nelze platit v hotovosti a stravenkami.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia