Rudolf Kvíz, který od roku 2015 vede digitální kreativní a obsahovou agenturu Konektor Social, se posunul do role partnera s 10% majetkovou účastí.
„Když jsem před pěti lety do Konektoru Social přišel, věřil jsem, že se nám podaří vybudovat agenturu se skvělou kreativou, silnou exekucí a lidským přístupem. To platí pořád. Rosteme a posouváme se s novými projekty a klienty každý rok dál a já jsem rád, že jsem toho všeho součástí,“ uvedl Kvíz.
Do agentury zamířil ze společnosti Socialbakers, kde působil jako Senior Product Marketing Manager, zkušenosti má i z Ogilvy PR, kde byl zodpovědný za rozvoj agenturních aktivit v oblasti sociálních médií a kam přišel z GE Money Bank.
„Ruda je klíčovým hybatelem rozvoje služeb Konektor Social, obrovskou měrou stojí za jeho přerodem z dříve pouze na sociální média zaměřené agentury v plnohodnotnou digitální kreativní a obsahovou agenturu sbírající ocenění každý rok a zaslouží si být v jeho dalším rozvoji dál osobně angažován,“ dodal ke Kvízově posunu Rostislav Starý, z jehož dosavadního 50% podílu získává Kvíz zmíněných 10 %. Starému tak zbývá 40 %, 25 % vlastní Jaroslav Duroň, 18 % Konektor PDF a 7 % Martin Charvát.
Agentura Konektor Social je součástí uskupení Konektor Place, kam kromě ní patří i PR agentura PR.Konektor, agentura zaměřená na práci s influencery The Hive, reklamní agentura Konektor, vlivová agentura The Ship a startupy Arnie (platforma pro využití augmented reality) a Moood (nástroj pro získávání realtime zpětné vazby zaměstnanců). Skupina působí v Česku a na Slovensku, díky členství v síti Eurocom Worldwide realizuje projekty i v zahraničí.
Konektor Social servisuje mj. klienty Microsoft, Sazka, Bonduelle, Danone, HBO, Mondelez, Haribo, PwC a další. V tomto roce agentura obhájil vítězství v kategorii strategie roku v soutěži Fénix Content Marketing, pět ocenění si odnesl ze Zlatého středníku a byl na shortlistu Sabre Awards.