Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklamy čerpacích stanic: hodnota inzerce MOL překročila 50 milionů korun

Nejvíce ze společností v segmentu čerpacích stanic a rafinovaných ropných produktů se letos snažila zaujmout společnost MOL Česká republika, která byla největším zadavatelem v období leden až srpen 2020. Vyplývá to z dat výzkumné agentury Nielsen Admosphere.

Provozovatelé čerpacích stanic se hlavně během nouzového stavu potýkali s poptávkou nižší až o tři desítky procent. Není proto divu, že se přetahovali o potenciální zákazníky.

Dle ceníkových cen reklamního prostoru hodnota zadané reklamy firmou MOL Česká republika reklamy dosáhla výše 50,4 milionů korun. Do první pětky pronikly i společnosti Unipetrol RPA (29,3 miionů korun), Shell Czech Republic (24), Ekolube (7,3) a OMV Česká republika (6,3).

Reklama
ČEZ

Největší tuzemská sít Benzina (spadající pod Unipetrol) provozuje v Česku přes čtyři stovky čerpacích stanic. V létě spustila velkou kampaň na podporu brandu, která vznikla ve spolupráci s agenturou Sholz & Friends – spoty běžili v televizi.

Společnost MOL provozující přes 300 benzinek spustila kampaň upozorňující na inovované palivo Evotech a soutěž pro zákazníky. Kampaň pro ni připravovala kreativní agentura WMC/Grey.

Firma využívá velké množství marketingových kanálů včetně například SMS zpráv, u nichž je možné geolokační cílení. Stále také využívá OOH, zatímco například konkurenční EuroOil od tohoto kanálu zcela opustil.

EuroOil chce zejména posilovat komunikaci v digitálu a na sociálních sítích, uvedl specialista komunikace a marketingu Čepro Marek Roll.

To OMV pokračuje v podpoře euromobility v ČR. U třetiny z celkového poštu 140 čerpacích stanic plánuje ve spolupráci s Pražskou energetikou zprovoznit celkem 60 rychlodobíjecích stanic PREpoint.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)