Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklama v televizích a rádiích v srpnu rostla. Propadla venkovní inzerce

Hodnota reklamy v televizi a rozhlasu v průběhu srpna meziročně rostla. Klesala naopak v případě tisku a outdoorové reklamy. Vyplývá to z monitoringu ceníkových hodnot reklamního prostoru společnosti Nielsen Admosphere.

Investice do televizní reklamy v srpnu vzrostly o 14 % ve srovnání se stejným obdobím loni. V případě reklamy byl nárůst 7%. Pokles zaznamenaly tisk (6 %) a oudoorové reklamy (14 %).

Údaje za prvních osm měsíců roku ale stále ještě vykazují dopady pandemie koronaviru, která do světa reklamy citelně zasáhla. Během tohoto časového období rostla jedině televize, která meziročně přidala pět procenta. Ostatní kanály vykazovaly dvouciferný pokles. Obdobně vypadala situace i v červenci a červnu.

Reklama
MMcite

Nejhůře dopadla v prvních osmi měsících roku venkovní reklama, v jejím případě se hodnota inzerce meziročně propadla o 19 procent na necelé 2,8 miliardy korun.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu