Hodnota reklamy v televizi a rozhlasu v průběhu srpna meziročně rostla. Klesala naopak v případě tisku a outdoorové reklamy. Vyplývá to z monitoringu ceníkových hodnot reklamního prostoru společnosti Nielsen Admosphere.
Investice do televizní reklamy v srpnu vzrostly o 14 % ve srovnání se stejným obdobím loni. V případě reklamy byl nárůst 7%. Pokles zaznamenaly tisk (6 %) a oudoorové reklamy (14 %).
Údaje za prvních osm měsíců roku ale stále ještě vykazují dopady pandemie koronaviru, která do světa reklamy citelně zasáhla. Během tohoto časového období rostla jedině televize, která meziročně přidala pět procenta. Ostatní kanály vykazovaly dvouciferný pokles. Obdobně vypadala situace i v červenci a červnu.
Nejhůře dopadla v prvních osmi měsících roku venkovní reklama, v jejím případě se hodnota inzerce meziročně propadla o 19 procent na necelé 2,8 miliardy korun.