Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pivovar Bernard vsupuje do nového segmentu: přitvrdil a přichází s pálenkou

Pivovar Bernard rozšiřuje svoji nabídku a k šestnácti druhům piv přidává pivní pálenku. S myšlenkou na výrobu nového nápoje přišel spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard v době, kdy opatření proti šíření koronaviru zastavila prodej sudového piva.

Od pokusu vypálit pivo vedení pivovaru nemělo přehnaná očekávání. „Výsledek je velmi milým překvapením. Vzniká dokonale čistá, jemná pálenka, ve které je lehce cítit slad. Ta chuť lidi baví, jejich první reakce nám dělají radost,“ představuje novinku vyrobenou z čerstvého kvalitního ležáku Stanislav Bernard.

Nový nápoj vzniká v Zámeckých sadech Chrámce v lihovaru, který se zabývá výrobou pálenek. První vzorky zde připravil Jiří Syrovátka z několika sudů piva. „Pan Syrovátka chvíli kouzlil, když všechno vyladil a ochutnali jsme, poslali jsme na vypálení celý kamion piva,“ dodává ke vzniku nového nápoje Stanislav Bernard.

Reklama

Pálenka je nyní na trhu v limitovaném množství, k dostání jsou dva tisíce půllitrových lahví a tři tisíce lahví o objemu jednoho decilitru. Nápoj obsahuje 50,6 procenta alkoholu.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)