Americká značka volnočasového oblečení a doplňků Gap oznámila distribuční partnerství se společností CS Retail 1969 patřící do skupiny C.S. Apparel Group a.s. Ta přivede Gap na český a slovenský trh.
„Vnímáme oba trhy jako velmi zajímavou příležitost a jsme velmi hrdi, že zde můžeme představit tuto moderní americkou značku,“ řekl Jan Fahoun, jednatel C.S. Retail 1969. „Těšíme se, že budeme moci omni-channel nákupní zážitek, nabídnou všem novým, ale i stávajícím zákazníkům, kteří doposud nakupovali Gap produkty pouze v zahraničí. Základem bude rychlý a bezproblémový zážitek z nakupování bez ohledu na to, jestli zákazník navštíví naši prodejnu fyzicky anebo vzdáleně pomocí e-com platformy,“ dodal Fahoun.
Spolupráce mezi společností CS Retail 1969 a Gap bude zahrnovat nejen otevření specializovaných prodejen a spuštění e-commerce platformy, ale také velkoobchodní zastoupení pro český i slovenský trh.
„Naším dlouhodobým cílem je vytvoření bezproblémového nákupního zážitku prostřednictvím omni-channel strategie všem novým ale i stávajícím zákazníkům v regionu,“ uvedl Roy Hunt, Head of Gap Inc.’s Global Franchise & Strategic Alliances. „Jsme nadšeni ze spolupráce se společností CS Retail 1969, díky které budeme moci představit naše produkty rodinám v České a Slovenské republice.“
Online sortiment bude primárně postaven na nejvýraznější kolekci Gap Logo a širokém džínovém programu. Velkoobchodní kanál a exkluzivní maloobchodní prodejny budou postupně otevírány od konce roku 2020. Portfolio bude doplněno o limitované kolekce, jakými jsou například trvale udržitelné produkty, známé z Gap obchodů po celém světě.
Společnost Gap byla založena v Kalifornii v roce 1969. Dnes působí ve více než 40 zemích po celém světě.