Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

VIDEO: Reklama desetiletí. Cenu slaví T-Mobile s Trojanem v hlavní roli

Na soutěži ADC Czech Creative Awards 2020 byla vyhlášena cena čtenářů Aktuálně.cz za nejlepší reklamu poslední dekády. Tou se na základě veřejnoho hlasování stal spot „Ranvej duel“ od agentury Saatchi & Saatchi pro T-Mobile.

Spot z roku 2017 z produkce Boogie Films patří do série s hercem Ivanem Trojanem v hlavní roli. Kampaň zvítězila v konkurenci prací, které během posledních deseti ročníků získaly nejvyšší ocenění v kategorii TV/Cinema soutěže Czech Creative Awards (dříve Louskáček), kterou pravidelně vyhlašuje Art Directors Club Czech Republic.

„Máme z ocenění obrovskou radost. Je to divácká a čtenářská cena, takže odráží přesně naši filosofii: my totiž tvoříme reklamy pro lidi, pro zákazníky a ne pro odborné poroty reklamních festivalů. Beru to tak, že diváci hlasovali nejen za ‚Ranvej duel‘, ale za naši dlouholetou sérii s Ivanem Trojanem, ať už byl pilot, učitel nebo kosmonaut. Naším dlouhodobým cílem je dělat vtipné reklamy, které si lidé pamatují i několik let a můžete se na ně podívat i s odstupem času. Jsme prostě v reklamním světě ‚jinej gang‘, kdybych mohl citovat další z našich kampaní,“ komentuje získané ocenění Ondřej Hübl, kreativní ředitel Saatchi & Saatchi. 

Reklama
MMcite

Ranvej duel zvítězil v poli nominovaných prací výrazným rozdílem a ukázal, že publikum na populární sérii rozhodně nezapomnělo. S odstupem na celkovém druhém místě skončila divoká karta za letošní rok – na cenu ADC Czech Creative Awards 2020 teprve nominovaná práce Breaking the Silence od agentury VMLY&R pro organizaci Post Bellum. Na velmi těsném třetím místě se pak umístila zahraničními cenami ověnčená práce Nikdy nevystřelená kulka, kterou v roce 2013 pro Český helsinský výbor připravila agentura Havas.

„Celkem v anketě hlasovalo téměř 4500 čtenářů, takže cena má rozhodně svoji váhu. Z výsledku je vidět, že typickou českou reklamu založenou na humoru spotřebitel vnímá, má rád a pamatuje si ji i po letech,“ dodává k tomu David Suda, předseda ADC Czech Republic.

Cenu čtenářů Aktuálně.cz si autoři slavnostně převezmou v rámci slavnostního udílení ADC Czech Creative Awards 2020 – ceremoniál vzhledem k opatřením proti šíření koronaviru proběhne netradičně online, přesný termín bude zveřejněn v nejbližší době.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu