Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejdříve radost, teprve pak výherní tiket. Tipsport spustil kampaň Korunky

Sázková společnost Tipsport odstartovala kampaň na loterii Korunka, jejímž hlavním cílem je podpořit povědomí o značce. 

Pro Tipsport jde v krátké době už o třetí kampaň pro měsíce září a říjen. V nedávné minulosti spustila dvě rozsáhlé kampaně: produktovou, zdůrazňující komunitní charakter sázení s Tipsportem, a Sázíme budoucnost s Nadací Tipsport. Skupina je i díky tomu jedním z největších inzerentů letošního podzimu na českém trhu.

Kampaň stojí na kreativním konceptu agentury BeefBrothers, který v konkurenci dvaceti dalších návrhů od pěti agentur zvítězil v tendru letos na jaře. V rámci vítězného konceptu vznikl reklamní spot, jehož děj se odehrává pozpátku. Divák nejprve vidí výbuch radosti a až na konci se dozví jeho příčinu – výherní tiket Korunky. Spot režíroval Maroš Milčík, za kamerou stál Gašper Šnuderl. 

Reklama
ČEZ

Páteří komunikačního mixu startující kampaně je televize následovaná digitálem a reklamou na sociálních sítích, dále komunikací na pobočkách (Chance a Tipsportu, kde si lze Korunku také vsadit) a v omezené míře i v dalších nadlinkových a podlinkových kanálech.

„Koncept propojuje značku s pozitivní emocí, hravostí a optimismem. Ústřední sdělení ‚K velké radosti stačí opravdu málo‘ ilustruje jak nízkou cenu tiketu, tak disproporci mezi aktem jeho zakoupení a dopadem, který výhra pro život může mít,“ vysvětluje marketingový manažer Korunky Luboš Maxa.

Jde o první větší kampaň loterie Korunka po víc než třech letech. Zároveň propaguje základní benefity, jimiž jsou nízká vstupní cena tiketu ve výši deseti korun a frekvence losování dvakrát denně. Podle ředitele Korunky Filipa Bocka budou následovat další výrazné novinky v nabídce a s nimi spojené marketingové aktivity: „Chceme Korunku budovat jako moderní českou loterijní značku a firmu s rozmanitým spektrem produktů pro široké skupiny zákazníků, s hustou distribuční sítí a silným online prodejem.“

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)