Sázková společnost Tipsport odstartovala kampaň na loterii Korunka, jejímž hlavním cílem je podpořit povědomí o značce.
Pro Tipsport jde v krátké době už o třetí kampaň pro měsíce září a říjen. V nedávné minulosti spustila dvě rozsáhlé kampaně: produktovou, zdůrazňující komunitní charakter sázení s Tipsportem, a Sázíme budoucnost s Nadací Tipsport. Skupina je i díky tomu jedním z největších inzerentů letošního podzimu na českém trhu.
Kampaň stojí na kreativním konceptu agentury BeefBrothers, který v konkurenci dvaceti dalších návrhů od pěti agentur zvítězil v tendru letos na jaře. V rámci vítězného konceptu vznikl reklamní spot, jehož děj se odehrává pozpátku. Divák nejprve vidí výbuch radosti a až na konci se dozví jeho příčinu – výherní tiket Korunky. Spot režíroval Maroš Milčík, za kamerou stál Gašper Šnuderl.
Páteří komunikačního mixu startující kampaně je televize následovaná digitálem a reklamou na sociálních sítích, dále komunikací na pobočkách (Chance a Tipsportu, kde si lze Korunku také vsadit) a v omezené míře i v dalších nadlinkových a podlinkových kanálech.
„Koncept propojuje značku s pozitivní emocí, hravostí a optimismem. Ústřední sdělení ‚K velké radosti stačí opravdu málo‘ ilustruje jak nízkou cenu tiketu, tak disproporci mezi aktem jeho zakoupení a dopadem, který výhra pro život může mít,“ vysvětluje marketingový manažer Korunky Luboš Maxa.
Jde o první větší kampaň loterie Korunka po víc než třech letech. Zároveň propaguje základní benefity, jimiž jsou nízká vstupní cena tiketu ve výši deseti korun a frekvence losování dvakrát denně. Podle ředitele Korunky Filipa Bocka budou následovat další výrazné novinky v nabídce a s nimi spojené marketingové aktivity: „Chceme Korunku budovat jako moderní českou loterijní značku a firmu s rozmanitým spektrem produktů pro široké skupiny zákazníků, s hustou distribuční sítí a silným online prodejem.“