Na Effie stage o efektivitě v digitálu vystoupí Šimečková a Friedlaenderová

Effie stage, která bude v rámci konference Forum Media, má další řečníky. O efektivitě reklamních kampaní v digitálním prostředí promluví Tereza Šimečková, předsedkyně představenstva Nielsen Admosphere, a Hana Friedlaenderová, senior research & insights manažerka téže společnosti.

Jejich příspěvek se bude věnovat nezávislým měřením efektivity, která demonstrují na několika případových studiích.

Již minulý týden jsme oznámili první vystupující na Effie stage, kterou je Tereza Báčová z Mediaplus CR. Ta bude hovořit o tzv. short-termismu. Konference Forum Media se koná 20. října v Clarion Congress Hotelu Praha.
Přehled vystupujících a další informace naleznete na stránkách forummedia.cz.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345