Společnost Mondelēz se od prvního ledna příštího roku stane novým oficiálním partnerem nejvyšší německé fotbalové soutěže Bundesligy a druhé ligy.
Globální výrobce cukrovinek, pod nějž spadají značky jako Cadbury, Oreo, TUC nebo Milka (a v Česku například Opavia) získává práva marketingově využívat loga týmů i lig. Zástupci obou stran podepsali několikaletý kontrakt, jeho výši však nesdělili.
„Investice do první a druhé Bundeligy od takovéto globální firmy se svými silnými značkami ukazuje na atraktivitu německého fotbalu a vysílá, obzvláště v těchto časech, důležitý signál. Těšíme se na spolupráci v nadcházejících letech,” uvedl Robert Klein, CEO Bundesliga International.
V rámci promočních aktivit u vybraných značek bude moci Mondelēz používat i obrázky hráčů a trofejí. Mondelēz se chce soustředit zejména na propagaci populární Milky. Je tak klidně možné, že se na této čokoládě objeví třeba hvězdný útočník Robert Lewandowski. Nebo bude kráva Milka doplňkem rodinných sektorů na stadionech?
„Jsme hrdí, že jsme získali takto ceněného partnera, jakým je Bundesliga. Věříme, že spolupráce nabízí potenciál oslovit cílové skupiny ještě rozmanitějším způsobem a očekáváme, že tato investice přinese značný impuls i do maloobchodu,“ uvedl Fridolin Frost, výkonný ředitel Mondelēz Německo a Rakousko.
Mondelēz v těžkých časech evidentně sází na sportovní kartu. Spolupráci s řadou týmů anglické Premier League zajistil v uplynulých měsících. A jde o samou plejádu zvučných klubů-Liverpool, Arsenal, Manchester United, Tottenham, Chelsea a Manchester City.