Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Komunikaci První novinové společnost zajistí Dark Side

První novinová společnost (PNS) si na komunikaci zvolila digitální a komunikační agenturu Dark Side. Ta pro ni bude zajišťovat dlouhodobé budování image předního distributora tiskovin a provozovatele nejrozsáhlejší sítě maloobchodních prodejen tisku a doplňkového zboží v České republice. 

„Agentura Dark Side zajistí komunikační podporu našich klíčových aktivit a rozvoje služeb. Mezi ně patří distribuce celostátních i regionálních deníků, časopisů, elektronických médií, neperiodických publikací a dalšího doplňkového sortimentu na prodejní místa po celém Česku. Dále také zajišťujeme distribuci předplatného novin a časopisů, ale také distribuci adresných a neadresných zásilek po celé republice,“ uvádí Ondřej Vaňha, místopředseda představenstva PNS zodpovědný za řízení obchodních aktivit.

Agentura Dark Side pro PNS zajistí nejen externí komunikaci, ale také správu profilů na sociálních sítích. Zapojí se rovněž do interní komunikace společnosti. „Pestrost tištěných médií, kde má každá zájmová skupina své periodikum, je český unikát, který si veřejnost uvědomuje. Naším cílem je věnovat se v komunikaci roli tisku, který se často dostává do srovnání s digitálním světem. Z našeho pohledu se nejedná o protipóly, ale o komplementární nástroje, které se vzájemně doplňují,“ říká Tomáš Jindříšek, managing partner agentury Dark Side, a dodává: „PNS je díky své tržní pozici, nejmodernějším technologiím, důvěryhodnosti oborové autority, tradici a množství zajímavých dat skvělým partnerem pro tuto problematiku.“

Reklama
Know

První novinová společnost je největším distributorem tisku do prodejní sítě v Česku a po fúzi se společnostmi PNS Grosso a Mediaservis také největší alternativní společností zajišťující doručování adresných a neadresných zásilek v ČR. 

Na začátku roku 2018 měla PNS s Mediaservisem problémy s doručováním předplatného novin, poté, co tuto zakázku získala po České poště. Například deník Hospodářské noviny museli redaktoři distribuovat několiktýdnů vlastními silami. V minulosti hovořili o problémech s doručováním i zástupci vydavatelství A11. 

Konsolidované výnosy dosáhly loni 3,66 miliardy korun a výsledek hospodaření skončil ztrátou 85 milionů korun. O rok dříve byla skupina v zisku se sumou 41 milionů korun. Hlavními akcionáři PNS jsou Mafra (37,51 %), Vltava Labe Media (35 %) a Czech News Center (27,02 %).

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)