Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jágr a Kaufland hledají legendu. Řetězec se stal partnerem para týmu ČR

Od loňského roku Kaufland zastupuje hokejový národní tým, ženskou hokejovou reprezentaci nebo nejvyšší tuzemskou hokejovou soutěž i mládežnické projekty. Do této rodiny nově vstupuje také jako generální partner para hokeje u nás.

Tváří nové kampaně „Legendy se nerodí přes noc“ se stal nejlepší Evropan v historii NHL Jaromír Jágr, který v reklamním spotu vzpomíná na své začátky s hokejem a očekává brzký příchod další legendy tuzemského hokeje.

„Když vzpomínám na své začátky, uvědomuji si, že ten hokej tam vždycky byl. Odvaha překonat sám sebe, patří k hokeji stejně jako brusle a puk. Každý den to v pomalých krocích táhne na led spoustu talentů. A mezi nimi se rodí další legenda. Přijde brzy, cítím to v kostech,“ říká slavná osmašedesátka. 

Reklama
ČEZ

Spolupráci oznámili zástupci společnosti Kaufland a Českého para hokeje během otevřeného tréninku české para hokejové reprezentace v Kladně. „Kaufland dlouhodobě podporuje široké spektrum různých projektů a organizací pomáhající handicapovaným, dětem v nemocnicích, dětských domovech či nevidomým. Jsme rádi, že v rámci partnerství s českým hokejem můžeme podpořit i český reprezentační para hokejový tým a být jeho generálním partnerem. Naším cílem je pomoc handicapovaným sportovcům, aby podávali co nejlepší sportovní výkony,“ řekla Renata Maierl, mluvčí Kauflandu.

Otevřeného tréninku české para hokejové reprezentace se v Kladně zúčastnil i ambasador hokejové kampaně Kauflandu Jaromír Jágr. Podpořil dlouhodobou myšlenku para hokeje, který má bořit bariéry mezi sportem zdravých a handicapovaných.  Český para hokejový tým se pravidelně připravuje pod vedením hlavního trenéra Jiřího Břízy na kempech v Nymburku s cílem kvalifikovat se na Zimní paralympijské hry v Pekingu 2022. Tým se bude mít možnost na paralympiádu přímo kvalifikovat během mistrovství světa. To by se v příštím roce mělo uskutečnit opět v Ostravě. Nikdy v historii se přitom para hokejový šampionát nekonal dvakrát za sebou na stejném místě. 

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)