Mlékárna Hollandia Karlovy Vary rozšiřuje od září své produktové portfolio o mléčné dezerty. Vůbec poprvé ve své historii tak na trh uvádí výrobek mimo klasický jogurtový segment. S novinkou Duo Dezert Hollandia má i díky výraznější sladkosti zacílit na nové skupiny zákazníků. Dezerty budou dostupné ve dvou kombinacích příchutí, Hollandia je na podzim podpoří i televizní kampaní.
„Typický zákazník Hollandie oceňuje na našich produktech jejich čistotu a zdraví prospěšné složky. V případě DUO Dezertů Hollandia dáváme kromě kvality důraz na potěšení z nezaměnitelné sladké chuti,“ sdělil marketingový manažer společnosti Hollandia Karlovy Vary Jan Škoda.
„Náš vstup mimo klasické jogurtové výrobky jsme chtěli propsat i do balení. Produktové portfolio se doposud opíralo především o bílou barvu, kterou si člověk spojuje s jogurtem. U Duo Dezertů však používáme výrazně jiné barvy, které podtrhují odlišný směr. Upozaděn je i typický mlýn v logu Hollandie,“ doplnil Jan Škoda.
TV kampaň s heslem „Záleží na potěšení“
Duo Dezert Hollandia kombinuje vždy dvě chutě, mlékárna přitom novinku uvádí na trh ve dvou variantách. V prvním případě doplňuje mléčnou čokoládovou složku sladká višňová marmeláda na dně kelímku. Druhá varianta pak nabízí mléčný krém s rozdrcenými sušenkami doplněný o sladkou část s příchutí amaretta.
DUO Dezerty Hollandia se do regálů obchodů dostanou v první polovině září, mlékárna pak jejich prodeje následně hodlá podpořit i reklamními televizními spoty. Kampaň se ponese v duchu hesla „Záleží na potěšení“, dvě varianty spotů v televizi poběží od září do října.
Hollandia Duo Dezerty podpoří kromě televizní kampaně v průběhu podzimu také rádiovými spoty a akčními cenami, v menší míře pak plánuje také ochutnávky v obchodních sítích.