Nájemní smlouva ušitá nemovitosti na míru na pár kliknutí. Možnost podepsání dokumentu online. Virtuální prohlídky, které sníží počet relevantních zájemců, ale zároveň zvýší zájem o dům či byt. Nebo odhad ceny nemovitosti na základě umělé inteligence. To vše jsou služby, které Bezrealitky představují v nové kampani. Ta se objeví především online a v celorepublikovém rozhlase. Kreativu připravila pod vedením marketingové manažerky Barbory Gschwengové slovenská agentura Teapot.
Kampaň má komunikaci Bezrealitky osvěžit a zaujmout nabídkou služeb mnohem širší okruh majitelů nemovitostí. Vůbec poprvé společnost použila hudební logo, které vyvinul tým Audiotech. Spoty se kromě digitálních kanálů a sociálních sítí objeví také v sítích rozhlasových stanic, kampaňový skin získala hlavní stránka portálu a v novém se představily podstránky jednotlivých služeb.
„S kampaní přicházíme po delší době a zároveň s novým konceptem. Více se zaměřujeme na naše doprovodné služby a spolu s tím výrazně zatraktivňujeme vizuál, kterým se Bezrealitky doposud prezentovaly. Celý koncept budeme dále rozvíjet a posouvat. Cílem je, aby se Bezrealitky postupně staly synonymem pro portál, kde mají majitelé i zájemci všechny služby na jednom místě a který jim umožní zvládnout celou realitní transakci nejrychleji, nejlevněji, digitálně a s plnou kontrolou,“ zmiňuje Barbora Gschwengová.
Společnost Bezrealitky v Česku a na Slovensku v srpnu oznámila změnu majitele: koupil ji investor Marek Rosenbaum, který získává 100% podíl. Hodnota transakce nebyla zveřejněna.
Vedením portálu je i nadále pověřen tým Hendrika Meyera.