Zkušení kreativci i nadějní studenti. VŠE zakládá novou agenturu GEN

Tým oboru Multimédia v ekonomické praxi na VŠE v čele se Zdeňkem Vondrou a Richardem Stiebitzem zakládá novou agenturu GEN, která se specializuje na produkty a značky určené pro generaci Z.

Vysoká škola ekonomická zakládá vlastní kreativní agenturu GEN. Vede ji šéf Katedry multimédií Zdeněk Vondra a kreativec Richard Stiebitz. Tým GENu je dále sestavený z 20 nejlepších studentů, absolventů a mladých kreativců. Vysokoškolské prostředí dalších aktivních 180 hlav umožňuje podle tiskové zprávy agentury přísun nové pracovníků generace. Bude cílit především na produkty a brandy generace Z a tam, kde je zapotřebí mladý pohled na věc.

Jednou z prvních zakázek bylo otevření velkého music baru Moonclub v historické budově v Dlouhé ulici, kde tým GENu měl možnost od základu vybudovat celou značku a nastavit komunikaci včetně kompletního zajištění výroby. Komunikaci je pojata hodně v UX stylu a i samotné logo si nakonec cílovka vybrala z návrhů GENu.

Zlomem v zakázkách bylo převzetí marketingové komunikace domovské fakulty a díky analýze cílové skupiny a kampani „Stačí se zeptat“ se zvýšil počet přihlášek o 42 %.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard