Tým oboru Multimédia v ekonomické praxi na VŠE v čele se Zdeňkem Vondrou a Richardem Stiebitzem zakládá novou agenturu GEN, která se specializuje na produkty a značky určené pro generaci Z.
Vysoká škola ekonomická zakládá vlastní kreativní agenturu GEN. Vede ji šéf Katedry multimédií Zdeněk Vondra a kreativec Richard Stiebitz. Tým GENu je dále sestavený z 20 nejlepších studentů, absolventů a mladých kreativců. Vysokoškolské prostředí dalších aktivních 180 hlav umožňuje podle tiskové zprávy agentury přísun nové pracovníků generace. Bude cílit především na produkty a brandy generace Z a tam, kde je zapotřebí mladý pohled na věc.
Jednou z prvních zakázek bylo otevření velkého music baru Moonclub v historické budově v Dlouhé ulici, kde tým GENu měl možnost od základu vybudovat celou značku a nastavit komunikaci včetně kompletního zajištění výroby. Komunikaci je pojata hodně v UX stylu a i samotné logo si nakonec cílovka vybrala z návrhů GENu.
Zlomem v zakázkách bylo převzetí marketingové komunikace domovské fakulty a díky analýze cílové skupiny a kampani „Stačí se zeptat“ se zvýšil počet přihlášek o 42 %.