Týdeník TV Pohoda bude od září distribuovat První novinová společnost

První novinová společnost a.s. (dále PNS) začne od září distribuovat do prodejní sítě televizní týdeník TV pohoda z vydavatelství JIK-05. Časopis zaměřený na televizní programy a informace pro televizní diváky, vychází v nákladu 200 000 výtisků každé pondělí.

„Pro cílovou skupinu našich čtenářů je především důležitá co největší dostupnost časopisu a tu díky široké distribuční síti PNS podstatně zlepšíme,“ uvedl jednatel společnosti JIK-05 Jiří Kašpar. „PNS nám nabízí spolehlivou službu s možností pružně pracovat s počty výtisků, které dodáváme na jednotlivá prodejní místa. To je pro naše čtenáře velmi důležité,“ dodává Jiří Kašpar. TV pohoda používá distribuční model, kdy část nákladu jde do přímého prodeje a část nákladu je distribuována a prodávána jako příloha prakticky všech regionálních týdeníků. Vydavatelství JIK-05 vydává navíc každý rok čtyři sezónní Speciály.

„Příchod JIK-05, vydavatele týdeníku TV pohoda, k PNS vnímáme jako ocenění kvality našich služeb a potvrzení správnosti nastoupené cesty restrukturalizace společnosti a zavádění nových technologií a služeb ve prospěch našich klientů i jejich zákazníků – čtenářů novin a časopisů,“ uvedl Vít Rozsypal, generální ředitel PNS.

První novinová společnost a.s. je významným distributorem tisku do prodejní sítě v ČR a po fúzi se společnostmi PNS Grosso s.r.o. a Mediaservis s.r.o. také největší alternativní společností zajišťující doručování adresných a neadresných zásilek v ČR. Hlavními akcionáři PNS jsou MAFRA, a.s. (37,51 %), VLTAVA LABE MEDIA, a.s. (35 %) a CZECH NEWS CENTER a.s. (27,02 %).

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard