Firemní blog Tchibo se rozšiřuje do další země. Po Česku začátkem června odstartoval i v Polsku. O obsah a mediální plánování se stejně jako u české a slovenské verze stará obsahová agentura Bubble.
„Tchibo Blog tvoříme už přes tři roky a je skvělé, že naše práce je vidět i za hranicemi. Je to první zahraniční projekt v takové velikosti a všechno, co jsme se naučili o českých čtenářkách teď naplno využijeme i v Polsku,“ řekl Martin Pistulka, Creative Director v Bubble. Polský Tchibo blog vede v Bubble editorka Marta Kaniewski, přičemž velkou výhodou je, že obě redakce mohou na tématech pracovat společně a vzájemně se doplňovat. Čtenářky u našich sousedů se mohou těšit na 12 článků měsíčně (čtyři od polských autorek a osm převzatých z českého a slovenského blogu).
„V Česku a na Slovensku jsme s Tchibo Blogem ukázali, že dobrý obsah se dokáže i sám zaplatit. Není jednoduché společnosti do podobných projektů přemluvit, ale tento blog je ukázkou toho, že provázanost témat s produkty, doplněná o dobrou práci mediálního týmu a nákupu reklamního prostoru, může skvěle fungovat. Tchibo má silný ekosystém komunikace mezi online a offline světem, na který může být po zásluze pyšný. Nyní máme příležitost skrze obsah komunikovat i na polském trhu, a to je výzva,“ komentuje Jakub Šumanský, account director v Bubble.
Podle Joanny Goś, CRM & Communications Managerky v Polsku, byl lifestylový blog chybějícím prvkem při budování povědomí o značce Tchibo. Jeho cílem je ukázat rozmanitost produktů, které Tchibo nabízí. „Na základě několikaletých zkušeností, které má agentura Bubble, a zajímavých výsledků v České republice a na Slovensku, jsme se rozhodli navázat spolupráci i přes to, že naše firmy působí kilometry od sebe. Zatím to podle nás byla dobrá volba. Navzdory krátkým termínům a zmatku souvisejícího s epidemií agentura svůj úkol zvládla a bez větších překážek spustila blog 1. června tohoto roku,“ doplnila Goś.