Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Tak jo!“ Zaplo.cz mění komunikační koncept, upustilo od Ládi Hrušky

Nebankovní poskytovatel půjček Zaplo Finance představil nový komunikační koncept. Upustil od mimozemšťana Edy i Ládi Hrušky a snaží se rozšířit svoji cílovou skupinu. Kampaň se sloganem „Zaplo, TAK JO“, startuje 17. srpna a bude nasazena v několika vlnách.

„Komunikační koncept Zaplo.cz je založen na obecném sousloví TAK JO!, které představuje zaklínadlo na všechna přání a potřeby stávajících i nových klientů, kteří si mohou díky půjčce o trošku zlepšit život. Novou komunikací chceme oslovit přesně definované segmenty zákazníků na trhu,“ říká Tomáš Moldřík, Brand & Communication Manager značky Zaplo.cz.

https://youtu.be/t3lCWr5v4vE

„Byli jsme si vědomi toho, jak Láďa Hruška zapůsobil na cílovou skupinu a snažili jsme se kreativně přijít s něčím odlišným a přitom velice jednoduchým. Kreativní koncept je založen na barvě, typografii, výrazném TAK JO ve všech komunikačních materiálech.“ dodává Barbora Hájková, client service director agentury Scholz&Friends Praha.

Reklama
ČEZ

Kampaň připravila agentura Scholz&Friends Praha, spoty režírovalo duo MUGSHOTS pod taktovkou Woobetz. Digitální podporu připravila agentura Fragile.

V rámci kampaně vzniklo několik televizních a online spotů. První s názvem RADOST je momentálně on line dále podpořen i v dalších médiích.

https://youtu.be/1alWb9-8JoQ
https://youtu.be/C65rc6rKvyQ

Kampaň z roku 2016 s Láďou Hruškou

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)