Nebankovní poskytovatel půjček Zaplo Finance představil nový komunikační koncept. Upustil od mimozemšťana Edy i Ládi Hrušky a snaží se rozšířit svoji cílovou skupinu. Kampaň se sloganem „Zaplo, TAK JO“, startuje 17. srpna a bude nasazena v několika vlnách.
„Komunikační koncept Zaplo.cz je založen na obecném sousloví TAK JO!, které představuje zaklínadlo na všechna přání a potřeby stávajících i nových klientů, kteří si mohou díky půjčce o trošku zlepšit život. Novou komunikací chceme oslovit přesně definované segmenty zákazníků na trhu,“ říká Tomáš Moldřík, Brand & Communication Manager značky Zaplo.cz.
„Byli jsme si vědomi toho, jak Láďa Hruška zapůsobil na cílovou skupinu a snažili jsme se kreativně přijít s něčím odlišným a přitom velice jednoduchým. Kreativní koncept je založen na barvě, typografii, výrazném TAK JO ve všech komunikačních materiálech.“ dodává Barbora Hájková, client service director agentury Scholz&Friends Praha.
Kampaň připravila agentura Scholz&Friends Praha, spoty režírovalo duo MUGSHOTS pod taktovkou Woobetz. Digitální podporu připravila agentura Fragile.
V rámci kampaně vzniklo několik televizních a online spotů. První s názvem RADOST je momentálně on line dále podpořen i v dalších médiích.