Marketing pro pražské vinárny Vinograf řídí Daniel Dočekal. Spolu s novou výkonnou ředitelkou Kateřinou Holnovou, která přišla z inovační společnosti IdeaSense, chtějí prostřednictvím Vinografu zvýšit popularitu vína především mezi mladší pražskou generací.
„Moje mise je v mnoha směrech velmi striktně definovaná ekonomickými ukazateli. To, co přináším navíc, je celostní pohled, který přinese novinky stavící na unikátním a širokém know-how o víně a které v ČR nikdo zatím nerealizoval,“ říká Holnová.
Ta od počátku své kariéry v roce 2001 vystřídala vedoucí pozice v několika oborech. V české pobočce mobilního operátora Vodafone byla zodpovědná za řízení prodeje v segmentu středních firem, v ČSA řídila strategické inovační produkty letového a pozemního provozu, pracovala také v Raiffeisen Bank a jako výkonná ředitelka on-line agentury. Působila také coby marketingová ředitelka ve společnosti Pet Center a v posledních několika letech v inovační společnosti IdeaSense, kde mmj. měla na starosti řízení cestovatelského startupu BePrague.
V oblasti marketingu obsadila Daniela Dočekala, se kterým spolupracovala i v několika předchozích firmách. Ve Vinografu řeší sociální média, internetový i klasický marketing. PR zajišťuje Rubikon PR.
„Marketing pro unikátní dvojici vinných barů v Praze je výzva. Ovlivněná i tím, že gastronomie byla příchodem koronaviru hodně zasažena a na marketing není tolik prostředků, kolik by bylo ideálně potřeba. Navíc je to skvělá příležitost se na stará kolena naučit o víně věcí, které jsem se chtěl naučit už před delší dobou,” komentuje působení Daniel Dočekal.