Šéfkou vináren Vinograf se stala Holnová. Marketing vede Dočekal

Marketing pro pražské vinárny Vinograf řídí Daniel Dočekal. Spolu s novou výkonnou ředitelkou Kateřinou Holnovou, která přišla z inovační společnosti IdeaSense, chtějí prostřednictvím Vinografu zvýšit popularitu vína především mezi mladší pražskou generací.

„Moje mise je v mnoha směrech velmi striktně definovaná ekonomickými ukazateli. To, co přináším navíc, je celostní pohled, který přinese novinky stavící na unikátním a širokém know-how o víně a které v ČR nikdo zatím nerealizoval,“ říká Holnová.

Ta od počátku své kariéry v roce 2001 vystřídala vedoucí pozice v několika oborech. V české pobočce mobilního operátora Vodafone byla zodpovědná za řízení prodeje v segmentu středních firem, v ČSA řídila strategické inovační produkty letového a pozemního provozu, pracovala také v Raiffeisen Bank a jako výkonná ředitelka on-line agentury. Působila také coby marketingová ředitelka ve společnosti Pet Center a v posledních několika letech v inovační společnosti IdeaSense, kde mmj. měla na starosti řízení cestovatelského startupu BePrague.

V oblasti marketingu obsadila Daniela Dočekala, se kterým spolupracovala i v několika předchozích firmách. Ve Vinografu řeší sociální média, internetový i klasický marketing. PR zajišťuje Rubikon PR.

„Marketing pro unikátní dvojici vinných barů v Praze  je výzva. Ovlivněná i tím, že gastronomie byla příchodem koronaviru hodně zasažena a na marketing není tolik prostředků, kolik by bylo ideálně potřeba. Navíc je to skvělá příležitost se na stará kolena naučit o víně věcí, které jsem se chtěl naučit už před delší dobou,” komentuje působení Daniel Dočekal.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC