Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

OBRAZEM: „Spolu jako nikdy dřív.“ Coca-Cola věnovala stovkám podniků reklamu

Společnost Coca-Cola spouští kampaň „Spolu jako nikdy dřív / Open Like Never Before“, kterou chce podpořit své obchodní partnery – především bary a restaurace – při restartu podnikatelských aktivit v časech pandemie covid-19.

„Kampaň je založena na přesvědčení, že se nemusíme nezbytně vrátit zpět k obvyklému normálu. Místo toho se však můžeme pohnout kupředu a učinit svět nejen odlišným, ale i lepším. Podporujeme v ní naše maloobchodní partnery, včetně hotelů, kaváren a restaurací, z nichž mnozí nyní otevřely své provozovny po náročné pauze,“ říká generální ředitelka společnosti The Coca-Cola Company Česko a Slovensko Natalia Stroe.

https://www.youtube.com/watch?v=gQQNWvagxN8

Kampaní chce Coca-Cola ocenit statečnost všech, kteří koronavirové krizi vzdorují, poukázat na jejich sounáležitost a přijít s příslibem naděje i nových možností.

Reklama
ČEZ

Manifest kampaně bude od srpna do podzimu letošního roku odvysílán v třiceti až šedesátisekundových spotech, v ČR a SR bude k vidění na YouTube, v kinech či televizi (jen SR). Po jeho zveřejnění má následovat řada aktivit zaměřených na podporu segmentu barů a restaurací. Společnost podpoří přes 1 300 barů a restaurací v Čechách a na Slovensku. Plán zahrnuje bezplatné poskytování nápojových balíčků, venkovní reklamu a sponzoring on-line reklamy gastronomických zařízení, které pomocí inovativního digitálního generátoru reklam budou moci vytvářet vlastní propagaci.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)