Reklama
Megaboard

OBRAZEM: „Spolu jako nikdy dřív.“ Coca-Cola věnovala stovkám podniků reklamu

Společnost Coca-Cola spouští kampaň „Spolu jako nikdy dřív / Open Like Never Before“, kterou chce podpořit své obchodní partnery – především bary a restaurace – při restartu podnikatelských aktivit v časech pandemie covid-19.

„Kampaň je založena na přesvědčení, že se nemusíme nezbytně vrátit zpět k obvyklému normálu. Místo toho se však můžeme pohnout kupředu a učinit svět nejen odlišným, ale i lepším. Podporujeme v ní naše maloobchodní partnery, včetně hotelů, kaváren a restaurací, z nichž mnozí nyní otevřely své provozovny po náročné pauze,“ říká generální ředitelka společnosti The Coca-Cola Company Česko a Slovensko Natalia Stroe.

https://www.youtube.com/watch?v=gQQNWvagxN8

Kampaní chce Coca-Cola ocenit statečnost všech, kteří koronavirové krizi vzdorují, poukázat na jejich sounáležitost a přijít s příslibem naděje i nových možností.

Manifest kampaně bude od srpna do podzimu letošního roku odvysílán v třiceti až šedesátisekundových spotech, v ČR a SR bude k vidění na YouTube, v kinech či televizi (jen SR). Po jeho zveřejnění má následovat řada aktivit zaměřených na podporu segmentu barů a restaurací. Společnost podpoří přes 1 300 barů a restaurací v Čechách a na Slovensku. Plán zahrnuje bezplatné poskytování nápojových balíčků, venkovní reklamu a sponzoring on-line reklamy gastronomických zařízení, které pomocí inovativního digitálního generátoru reklam budou moci vytvářet vlastní propagaci.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále