Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejčtenějším deníkem zůstal Blesk, v prvním pololetí nejvíce padal Sport

V prvním popoletí letošního roku, které výrazným způsobem poznamenala pandemie, byl nejčtenějším českým deníkem Blesk před MF Dnes a Právem. Vyplývá to z dat výzkumu čtenosti Media projektu.

Nejvýrazněji spadla čísla deníku Sport a to téměř o jednu čtvrtinu. Nejméně naopak v 1. a 2. čtvrtletí klesla ve srovnání s předchozím obdobím čtenost Hospodářských novin a Aha!

Čtenost na vydání (v tisících)

Deníky1. a 2. čtvrtletí 20204. čtvrtletí 2019 a 1. čtvrtletí 2020kvartální změna (%)1. a 2. čtvrtletí 2019meziroční změna (%)
Blesk763827-7,7905-15,7
MF Dnes479494-3534-10,3
Právo207216-4,2227-8,8
Aha!192197-2,5208-7,7
Lidové noviny178180-1,1201-11,4
Sport173198-12,6224-22,8
Hospodářské noviny1461460155-5,8
Deník – celkem (regionální)465474-1,9510-8,8
Metro (bezplatný)359438-18,0474-24,3
E15 (bezplatný) 7781-4,980-3,8

V době koronakrize (od března do června) vyšlo celkem 116 300 000 výtisků novin a časopisů.

Reklama
ČEZ

Ve všech regionech České republiky lidé nejvíce četli Blesk. Výjimku tvoří Praha, kde vedl deník Metro, který byl k dispozici zdarma.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)