Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Martin Paukrt se stal globálním manažerem Footshopu. Povede strategii

Na pozici global brand manažera českého obchodu Footshop přichází Martin Paukrt, který měl předtím ve společnosti téměř tři roky na starosti social media a influencer marketing.

V nové roli bude mít Paukrt na starosti marketingovou a obchodní strategii značky napříč všemi trhy, kde Footshop působí. Jako global manažer bude zodpovídat za kompletní zpracování všech hlavních kampaní v České republice, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku.

„S Martinem chceme posunout komunikaci značky na další level a začít k tomu využívat i velké online kampaně. Zároveň bude mít za úkol upevnit pozici Footshopu jako jedničky na našich trzích a zůstat pořád relevantní značkou pro všechny mladé lidi, kteří se zajímají o tenisky nebo streetwear a současně jim pomoci v rámci kreativity a seberealizace,“ komentuje nové obsazení v týmu CEO Footshopu Peter Hajduček.

Reklama
Know

Paukrt do Footshopu přišel v roce 2017. Předchozí zkušenosti v oblasti sociálních médií sbíral v agenturách TL5 a Peppermint digital, kde zastával pozice social media manager a social media director. Má za sebou kampaně například pro firmy Jägermeister, Milka, T-Mobile, a Mattoni.

Pozice globálního manažera značky nebyla ve Footshopu několik měsíců obsazená, ještě v prvním čtvrtletí tohoto roku ji zastával Lukáš Burda. Ten aktuálně působí na pozici Division Marketing Manager v internetovém obchodě Alza.cz.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)