Na pozici global brand manažera českého obchodu Footshop přichází Martin Paukrt, který měl předtím ve společnosti téměř tři roky na starosti social media a influencer marketing.
V nové roli bude mít Paukrt na starosti marketingovou a obchodní strategii značky napříč všemi trhy, kde Footshop působí. Jako global manažer bude zodpovídat za kompletní zpracování všech hlavních kampaní v České republice, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku.
„S Martinem chceme posunout komunikaci značky na další level a začít k tomu využívat i velké online kampaně. Zároveň bude mít za úkol upevnit pozici Footshopu jako jedničky na našich trzích a zůstat pořád relevantní značkou pro všechny mladé lidi, kteří se zajímají o tenisky nebo streetwear a současně jim pomoci v rámci kreativity a seberealizace,“ komentuje nové obsazení v týmu CEO Footshopu Peter Hajduček.
Paukrt do Footshopu přišel v roce 2017. Předchozí zkušenosti v oblasti sociálních médií sbíral v agenturách TL5 a Peppermint digital, kde zastával pozice social media manager a social media director. Má za sebou kampaně například pro firmy Jägermeister, Milka, T-Mobile, a Mattoni.
Pozice globálního manažera značky nebyla ve Footshopu několik měsíců obsazená, ještě v prvním čtvrtletí tohoto roku ji zastával Lukáš Burda. Ten aktuálně působí na pozici Division Marketing Manager v internetovém obchodě Alza.cz.