Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lukáš Jirát míří do Instinct Agency. Na starost bude mít výkonové kampaně

Digitální agentura Instinct získala do svého týmu novou posilu. Lukáš Jirát přechází z agentury Taste, kde řídil PPC oddělení.

V online marketingu se Jirát pohybuje od roku 2009, v posledních letech se věnoval především implementaci business strategií klientů do jejich PPC kampaní a řízení týmu specialistů.

„Výkon a zase výkon. Co nejrychleji doručené výsledky a stálý růst zisků klientů skrze technologické inovace, to jsou naše alfa i omega. Lukáš je skvělý v přenášení potřeb klientů do reklamní praxe, takže do týmu naprosto zapadnul,“ říká ředitel společnosti Martin Král.

Reklama
Know

Agentura Instinct se soustředí na velmi aktivně spravovanou výkonnostní reklamu propojenou s podrobnou webovou analytikou. Cílem jejího týmu je propojit účinné obchodní taktiky s podrobným pochopením chování uživatelů na webu. Na trhu funguje již dva roky.

„Na Instinctu se mi líbí tlak na kvalitní data i postupy v analytice. Kromě mé rodiny miluju taky kvalitně zpracované atribuční modely, kterým se díky data-friendly klientům budu moct intenzivně věnovat. Styl práce s čísly nás jednoznačně odlišuje od většiny konkurenčních agentur,“ vysvětluje Jirát.

Jirát bude mít na starosti výkonové kampaně FotoŠkoda.cz, E-beko.cz, Orea Hotels a RCskladem.cz.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)