Reklama
Megaboard

Lukáš Jirát míří do Instinct Agency. Na starost bude mít výkonové kampaně

Digitální agentura Instinct získala do svého týmu novou posilu. Lukáš Jirát přechází z agentury Taste, kde řídil PPC oddělení.

V online marketingu se Jirát pohybuje od roku 2009, v posledních letech se věnoval především implementaci business strategií klientů do jejich PPC kampaní a řízení týmu specialistů.

„Výkon a zase výkon. Co nejrychleji doručené výsledky a stálý růst zisků klientů skrze technologické inovace, to jsou naše alfa i omega. Lukáš je skvělý v přenášení potřeb klientů do reklamní praxe, takže do týmu naprosto zapadnul,“ říká ředitel společnosti Martin Král.

Agentura Instinct se soustředí na velmi aktivně spravovanou výkonnostní reklamu propojenou s podrobnou webovou analytikou. Cílem jejího týmu je propojit účinné obchodní taktiky s podrobným pochopením chování uživatelů na webu. Na trhu funguje již dva roky.

„Na Instinctu se mi líbí tlak na kvalitní data i postupy v analytice. Kromě mé rodiny miluju taky kvalitně zpracované atribuční modely, kterým se díky data-friendly klientům budu moct intenzivně věnovat. Styl práce s čísly nás jednoznačně odlišuje od většiny konkurenčních agentur,“ vysvětluje Jirát.

Jirát bude mít na starosti výkonové kampaně FotoŠkoda.cz, E-beko.cz, Orea Hotels a RCskladem.cz.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále