Reklama
Megaboard

Kampaně energetického kávového nápoje wkup připraví agentura Isobar

Výběrové řízení na launch kampaň nového energetického nápoje wkup od společnosti Melitta vyhrály agentury Isobar a Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network.

Společnost Melitta na podzim vstupuje na český a slovenský trh s energetickým kávovým nápojem wkup. Ten podle výrobců v sobě ukrývá sílu dvojitého espressa.

Do výběrového řízení byly přizvány 3 české agentury (Kaspen, 2FESH a Isobar) s cílem připravit strategii a launchovací komunikaci wkup pro offline, online a sociální sítě. Nakonec zvítězil koncep od kreativní agentury Isobar, který má stát na výrazném pojetí designu i messagingu.

„Pro komunikaci se nám podařilo najít signifikantní vizuální systém, který nám umožní jednoduše škálovat exekuce. Hrajeme si s kontrastem malého produktu a jeho velké síly. Vtipně dramatizujeme benefity, věnujeme se příležitostem ke konzumaci a nebojíme se ani lehce pošťouchnout konkurenci z řad energy drinků,“ říká kreativní ředitel Isobaru Pavel Flégl.

„Isobar si nás získal prezentovanými koncepty, ale i formou a nadšením během samotné prezentace. Ačkoliv byl aktuální tendr zaměřen na komunikaci značky wkup, hledali jsme kreativního partnera pro dlouhodobou spolupráci na brandech z našeho foodového portfolia, které budeme uvádět na trh v příštích letech,“ doplňuje generální manažerka Melitty pro Česko a Slovensko Martina Hrušínská.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále