Výběrové řízení na launch kampaň nového energetického nápoje wkup od společnosti Melitta vyhrály agentury Isobar a Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network.
Společnost Melitta na podzim vstupuje na český a slovenský trh s energetickým kávovým nápojem wkup. Ten podle výrobců v sobě ukrývá sílu dvojitého espressa.
Do výběrového řízení byly přizvány 3 české agentury (Kaspen, 2FESH a Isobar) s cílem připravit strategii a launchovací komunikaci wkup pro offline, online a sociální sítě. Nakonec zvítězil koncep od kreativní agentury Isobar, který má stát na výrazném pojetí designu i messagingu.
„Pro komunikaci se nám podařilo najít signifikantní vizuální systém, který nám umožní jednoduše škálovat exekuce. Hrajeme si s kontrastem malého produktu a jeho velké síly. Vtipně dramatizujeme benefity, věnujeme se příležitostem ke konzumaci a nebojíme se ani lehce pošťouchnout konkurenci z řad energy drinků,“ říká kreativní ředitel Isobaru Pavel Flégl.
„Isobar si nás získal prezentovanými koncepty, ale i formou a nadšením během samotné prezentace. Ačkoliv byl aktuální tendr zaměřen na komunikaci značky wkup, hledali jsme kreativního partnera pro dlouhodobou spolupráci na brandech z našeho foodového portfolia, které budeme uvádět na trh v příštích letech,“ doplňuje generální manažerka Melitty pro Česko a Slovensko Martina Hrušínská.