„Tak dobré, že si budete olizovat prsty (v originále It´s Finger Lickin´Good),“ zní slogan KFC, který existuje po celém světě již 64 let. Ve světle současných pandemických událostí firma připouští, že není vhodné hovořit o olizování prstů. Po dlouhých úvahách se tak rozhodla, že používání slavného sloganu dočasně celosvětově pozastaví.
„Letošní rok je extrémně náročný, především ale představuje nové výzvy. A protože je pro nás bezpečnost hostů i zaměstnanců to nejdůležitější, rozhodli jsme se používání našeho legendárního sloganu dočasně pozastavit,“ říká Catherine Tan-Gillespie, globální ředitelka marketingu KFC. Slogan se po pandemii vrátí, připomíná firma.
Společnost bojuje proti pandemii i řadou dalších opatření. Na pracovištích KFC je od propuknutí pandemie povinné ještě častější mytí a dezinfekce rukou, dezinfikují se všechny povrchy, i platební terminály a kiosky, dokonce i tašky na jídlo. Na KFC Rozvozu se objednávka předává bezkontaktně jak kurýrům, tak konečným zákazníkům a upřednostněny jsou bezkontaktní platby. V mobilní aplikaci KFC je k dispozici služba Objednej&Vyzvedni, díky které si hosté pohodlně objednají a zaplatí online ze svého telefonu, a v předem určený čas si své jídlo na vybrané pobočce vyzvednou. V každé restauraci je k dispozici dezinfekce a před pokladnami jsou přehledně vyznačeny zóny rozestupu.