Reklama
Megaboard

Zubina přichází do CNC. „Chci pomoci s digitální transformací,“ říká

Od 1. srpna 2020 nastoupil Jan Zubina na pozici Senior Yield Manager do mediálního domu Czech News Center. Příchod online manažera má být dalším krokem v probíhající digitální transformaci CNC.

Jan Zubina působil od dubna 2012 v irské centrále Google, kde podporoval nejprve inzerenty programu AdWords, a následně se přesunul na stranu publisherů, kde pracoval mimo jiné jako account manažer CNC. Od února 2017 do července 2020 zastával pozici yield manažera ve Vltava-Labe Media, kde byl zodpovědný za programatické technologie a výnosy.

V CNC rozšíří Adops tým v oddělení online inzerce Michala Heisiga, ve kterém bude mít zodpovědnost za cenotvorbu a maximalizaci využití prostoru. „Mým cílem je přenést do CNC svoje zkušenosti s řadou reklamních systémů a pomoci tak v probíhající digitální transformaci. Prioritou je zvýšení efektivity monetizace prostoru za použití stávajících, ale i nových technologií. Rád bych zvýšil atraktivitu nabízených formátů zejména s ohledem na nativní reklamu, zefektivnil prioritizaci garantovaných a negarantovaných zdrojů a navýšil aktivní míru zhlédnutí reklamních pozic,“ uvádí ke svému startu v CNC Zubina.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále