Agentury Isobar a Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network vyhrály výběrová řízení na dlouhodobou správu sociálních sítí a následně i kampaňovou komunikaci lízátek Chupa Chups.
Značka Chupa Chups z portfolia společnosti Perfetti Van Melle ve výběrovém řízení hledala agenturu, která „dokáže nastavit atraktivní vizuální styl a oslovit mladou cílovou skupinu relevantní komunikací“.
„K vítězství nás dovedly dvě důležité skutečnosti. Od první chvíle jsme k zadání přistupovali zcela integrovaně. Využívali jsme kombinace specifických znalostí Bistro Social (taktika pro social media platformy) a kreativní síly týmu Isobaru (strategie, big idea, exekuce). Druhým krokem k úspěchu byl celkový strategický přístup postavený na vlastním rozsáhlém výzkumu cílové skupiny a zaměření se na „hybridní“ typ kampaně – tedy takové, která podpoří image značky a zároveň bude mít potenciálně výrazný dopad na prodej,“ uvedl strategický ředitel Isobaru Tomáš Preněk.
Klient se rozhodl zrealizovat hned dva ze tří kampaňových přístupů. První kampaň z dílny agentury Isobar bude nasazena v předvánočním období, druhou spustí Chupa Chups průběhu roku 2021.
Dlouhodobou správu sociálních sítí již převzalo Bistro Social. „Práce pro značku, jako je Chupa Chups, je radost pro celý tým. Mohli jsme dát prostor naší mladistvé povaze a přijít s odvážnými nápady, které si ne každá značka může dovolit,“ dodává kreativní ředitel Isobaru Michal Kotulek.
Chupa Chups se v letošním roce výrazněji ukázala ve spojení s Česko Slovenskou SuperStar a výběr nového strategicko-kreativního partnera by měl značce pomoci si nadále otevírat cestu k mladým, specifickým zákazníkům.
„Ocenili jsme moderní a hravý vizuální přístup, který nám agentury společně představily,“ komentuje výsledek výbrového řízení brand manažerka značky Chupa Chups Kristýna Chválová.