Grafik Tomáš Břínek alias TMBK, který se proslavil satiristickými kolážemi, pomáhá v kampani s propagací produktu Jack Daniel’s Tennessee Apple, a to v rámci kampaně „Čas změnit pohled na jablko“.
Cílem kampaně je rozšířit povědomí o novince Jack Daniel’s Tennessee Apple na českém trhu. Cílí zejména na muže a ženy ve věku 18–29 let. TMBK na přelomu června a července v rámci svých Instastories zveřejnil pět vybraných koláží, a představil tak nového člena rodiny whiskey Jack Daniel‘s. Spolupráci zajistila agentura PR.Konektor.
„Naším cílem bylo oslovit jiné publikum než klasické milovníky whiskey. Publikum, které si svou cestu k ní teprve hledá. Díky spojení s TMBK, jeho síle na sociálních sítích, a hlavně jeho originálním kolážím zobrazujícím whiskey Jack Daniel’s Tennessee Apple ve vtipných tradičních konotacích se nám to podařilo. Tomáš je pro nás jedním ze stěžejních nezávislých tvůrců současnosti, a jelikož právě nezávislost dlouhodobě podporujeme, dává proto spojení s naším brandem smysl,“ říká Vladimíra Filková, brand manažerka Jack Daniel’s.
Všechny koláže mohli ocenit i fanoušci Jacka na Facebooku, který je komunikoval ve stejném čase s TMBK. „Na Facebookovém profilu nově chystáme ještě soutěž o merchandise Jack ft. TMBK. Ústředním motivem merche budou opět originální motivy koláží s Jackovským brandingem. Doufáme, že se fanouškům bude líbit,“ doplňuje Jitka Pavlová, account managerka PR.Konektor, která komunikaci pro brand zajišťuje.