Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Forum Media Focus otvírá registrace. Tématem bude smysluplná odpovědnost

Jsou otevřené registrace na první ze série workshopů Forum Media Focus, který se uskuteční 23. září. Jeho tématem bude udržitelnost a společenská odpovědnost jako nedílná součást byznys plánu firem.

Jak na CSR, aby bylo její pojetí smysluplné? Jaké jsou dlouhodobé přínosy udržitelnosti a společenské odpovědnosti pro image firem, jejich hodnotu a ziskovost? Jak CSR správně a úspěšně integrovat do byznys plánů? To jsou otázky, na které odpovídá zářijový workshop Forum Media Focus, na nějž je možné se ode dneška registrovat na webu FMfocus.cz.

V rámci workshopu vystoupí a o své myšlenky a poznatky se s návštěvníky podělí například Petr Vítek, spoluzakladatel Impact Hubu. Podívá se na to, jak CSR a udržitelnost pomáhají vytvářet nový způsob podnikání, které stojí na vztahu firem se zákazníky (stakeholder model).

Reklama
ČEZ

Členka vedení fondu Tilia Impact Ventures Magdalena Radová probere impaktové investování jako „nový“ koncept v rámci společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje a sledování společenského dopadu v mezinárodním kontextu.

Lukáš Zapletal, který má nově na starosti oblast udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, předestře konkrétní příklad, jak jeho firma v obou tuzemských výrobních lokalitách inovovala výrobní proces a jak pečuje o vodu i její návrat do přírody.

Ředitel Kantar Millward Brown CZ Luboš Rezler osvětlí, jak se společenská odpovědnost odráží v hodnotě značky a jak ji ovlivňuje. Zakladatelka a výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnosti Lucie Mádlová zase poradí, jak cíle udržitelného rozvoje využít pro restart podnikání i ekonomiky pro novou dekádu.

Akce, na niž je možné se od 31. srpna zaregistrovat na stránkách FMfocus.cz, proběhne 23. září od 17.30 v redakci Marketing & Media na adrese Františka Křížka 1, Praha 7. Předplatitelé časopisu Marketing & Media mohou využít nabídky zvýhodněného vstupného v balíčku 1+1.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)