Jsou otevřené registrace na první ze série workshopů Forum Media Focus, který se uskuteční 23. září. Jeho tématem bude udržitelnost a společenská odpovědnost jako nedílná součást byznys plánu firem.
Jak na CSR, aby bylo její pojetí smysluplné? Jaké jsou dlouhodobé přínosy udržitelnosti a společenské odpovědnosti pro image firem, jejich hodnotu a ziskovost? Jak CSR správně a úspěšně integrovat do byznys plánů? To jsou otázky, na které odpovídá zářijový workshop Forum Media Focus, na nějž je možné se ode dneška registrovat na webu FMfocus.cz.
V rámci workshopu vystoupí a o své myšlenky a poznatky se s návštěvníky podělí například Petr Vítek, spoluzakladatel Impact Hubu. Podívá se na to, jak CSR a udržitelnost pomáhají vytvářet nový způsob podnikání, které stojí na vztahu firem se zákazníky (stakeholder model).
Členka vedení fondu Tilia Impact Ventures Magdalena Radová probere impaktové investování jako „nový“ koncept v rámci společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje a sledování společenského dopadu v mezinárodním kontextu.
Lukáš Zapletal, který má nově na starosti oblast udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, předestře konkrétní příklad, jak jeho firma v obou tuzemských výrobních lokalitách inovovala výrobní proces a jak pečuje o vodu i její návrat do přírody.
Ředitel Kantar Millward Brown CZ Luboš Rezler osvětlí, jak se společenská odpovědnost odráží v hodnotě značky a jak ji ovlivňuje. Zakladatelka a výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnosti Lucie Mádlová zase poradí, jak cíle udržitelného rozvoje využít pro restart podnikání i ekonomiky pro novou dekádu.
Akce, na niž je možné se od 31. srpna zaregistrovat na stránkách FMfocus.cz, proběhne 23. září od 17.30 v redakci Marketing & Media na adrese Františka Křížka 1, Praha 7. Předplatitelé časopisu Marketing & Media mohou využít nabídky zvýhodněného vstupného v balíčku 1+1.