Do Lidlu míří regionální dodavatelé. Akci doprovodí speciální kampaň

V Lidlu se od čtvrtka poprvé představí regionální dodavatelé se svými výrobky. Prodejny zákazníkům nabídnou akci s podtitulem „Ochutnejte to nejlepší z regionů!“ K dostání budou například Přeštické vepřové, Lomnické suchary, Hukvaldské mrkvánky, Bio hoštěnínský jablečný mošt nebo Šípkové víno z Olomouckého kraje.

Nabídka zaměřená výhradně na regionální produkty se v Lidlu objeví poprvé, celkem čítá přes 70 produktů od regionálních vinařů, pekařů, cukrářů či řezníků. Platí přitom, že výrobky jsou specifické pro jednotlivé regiony a v nabídce obchodních řetězců se příliš často nevyskytují. „Naším cílem bylo dopřát zákazníkům exkluzivní nabídku a spoluprací s regionálními dodavateli podpořit i domácí ekonomiku,“ vysvětluje Michal Farník, jednatel odpovědný za nákup, podle kterého se v nabídce snoubí poctivá práce a zároveň tradice.

Zajištění takto široké nabídky vyžadovalo plánování tak, aby bylo možné zajistit výrobky v dostatečném množství pro všechny prodejny Lidl v Česku. „To se týkalo například přeštického vepřového, což je specifické plemeno, které není chováno masivně,“ dodává jednatel Michal Farník. Ve speciální nabídce nechybí ani šípkové víno, jogurty od Farmy Sokol, které zrají přímo v kelímku a neobsahují žádné přidané konzervanty, regionální piva, vína, ručně vyráběné džemy, Hořické trubičky, Beskydskou šunku či klobásu, ČESTR hovězí Rump Steak od Maso uzeniny Polička, za studena lisovaný Řepkový olej od Kolína nebo Kozí sýr z farmy v Moravském krasu.

Akci doprovází také reklamní kampaň. Vybraní dodavatelé se zákazníkům představují ve speciální brožuře, ale i prostřednictvím TV spotů a krátkých videí na sociálních sítích. Akce začíná ve všech prodejnách ve čtvrtek 6. srpna a potrvá do neděle 9. srpna, nebo vyprodání zásob.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia