Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Deníky meziročně spadly o desítky procent. Nejprodávanější zůstal Blesk

Neprodávanějším českým deníkem zůstal i v červnu Blesk, jeho čísla oproti loňsku ovšem spadla o čtvrtinu ze 185 na 141 tisíc. Vyplývá to z dat zveřejněných Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR.

Množství prodaných výtisků jednotlivých titulů se v meziměsíčním porovnáním s květnem měnilo jen minimálně, výjimkou je Sport, který zaznamenal nárůst o 21%.

Vliv koronavirové krize zůstal na červnových prodejích zřejmý, a to i s ohledem na jejich plynulý dlouhodobý propad. Oproti stejnému období loni jsou u všech deníků nižší o desítky procent.

Reklama
ČEZ

Prodaný náklad

TitulČerven 2020Květen 2020Meziměsíční změnaČerven 2019Meziroční změna 
Blesk141 850141 0310,6%185 314-23,50%
MF Dnes94 14893 9030,3%108 951-13,60%
Deník87 57488 101-0,6%99 512-12,0%
Právo57 80058 397-1,0%66 006-12,4%
Aha!35 82735 2311,7%42 091-14,9%
Lidové noviny26 63026 4800,6%33 387-20,2%
Hospodářské noviny27 00326 5351,8%32 498-16,9%
Sport21 76117 87521,7%28 840-24,5%
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)