Deníky meziročně spadly o desítky procent. Nejprodávanější zůstal Blesk

Neprodávanějším českým deníkem zůstal i v červnu Blesk, jeho čísla oproti loňsku ovšem spadla o čtvrtinu ze 185 na 141 tisíc. Vyplývá to z dat zveřejněných Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR.

Množství prodaných výtisků jednotlivých titulů se v meziměsíčním porovnáním s květnem měnilo jen minimálně, výjimkou je Sport, který zaznamenal nárůst o 21%.

Vliv koronavirové krize zůstal na červnových prodejích zřejmý, a to i s ohledem na jejich plynulý dlouhodobý propad. Oproti stejnému období loni jsou u všech deníků nižší o desítky procent.

Prodaný náklad

TitulČerven 2020Květen 2020Meziměsíční změnaČerven 2019Meziroční změna 
Blesk141 850141 0310,6%185 314-23,50%
MF Dnes94 14893 9030,3%108 951-13,60%
Deník87 57488 101-0,6%99 512-12,0%
Právo57 80058 397-1,0%66 006-12,4%
Aha!35 82735 2311,7%42 091-14,9%
Lidové noviny26 63026 4800,6%33 387-20,2%
Hospodářské noviny27 00326 5351,8%32 498-16,9%
Sport21 76117 87521,7%28 840-24,5%
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia