Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Automobilka Lexus začala v Česku vydávat magazín Experience. Bude zdarma

Lexus Česká republika začal letos v létě vydávat tištěný magazín Lexus Experience. Snaží se tak českým zákazníkům přiblížit filozofii japonské automobilky, její nejnovější modely a technologie, a také pracuje s lokálními ambasadory. Počítá se s půlroční periodicitou, nákladem 5500 kusů, první číslo má 64 stran. 

První číslo magazínu Lexus Experience vyšlo v létě 2020, na obálce je dlouholetý ambasador značky Lexus, šéfkuchař Zdeněk Pohlreich. I to je symbolem, že časopis je zaměřený na životní styl, nikoli jen automobilový svět. „Chceme čtenářům a našim věrným i potencionálním zákazníkům předat nejen informace o vozech Lexus, ale i o všech dalších aktivitách značky zábavnou a srozumitelnou formou. Magazín je hodně založený na fotografiích, z velké části z naší lokální produkce,“ popisuje PR manažerka Jitka Jechová, která má obsah v Toyotě a Lexusu na starosti.

Obsah je lokální, na přípravě časopisu Lexus nespolupracuje s žádnou velkou agenturou, jen s týmem externích spolupracovníků. Témata nicméně stojí na mezinárodní filozofii značky a jejích speciálních aktivitách a projektech. První číslo proto popisuje tradiční japonský přístup k vývoji aut, jejich ruční výrobě i samotnému prodeji a péči o zákazníky, která se nese v duchu Omotenashi, schopnosti předvídat přání zákazníků dříve, než je vůbec vysloví. První vydání magazínu také představuje speciální služby Lexusu, jako jsou unikátní salonky na letišti v Bruselu či zážitkové showroomy Intersect by Lexus v Tokiu, New Yorku a Dubaji.

Reklama
MMcite

„Nechybí podrobné informace o nejnovějších modelech, podrobně se věnujeme i letošním finalistům každoroční soutěže Lexus Design Award. Časopis však představuje také lokální marketingové aktivity, jako jsou rozhovory s ambasadory, nebo cestovatelský seriál Počesku, na jehož vzniku se podílí Lexus a Toyota. Čtenáři se dozvědí také podrobnosti z historie značky, která na světovém trhu působí přes 30 let,“ popisuje Jechová.

Témata prvního čísla doplňuje uvedení spolupráce s boutique hotelem Chateau Mcely. Nedílnou součástí jsou velké rozhovory s ambasadory šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem nebo pilotem Petr Kopfsteinem. Časopis je zdarma a k dostání je ve všech Lexus showroomech a na akcích, které Lexus v Česku pořádá nebo na nich participuje, přičemž nejbližší z nich je veslařský závod Primátorky, který se koná 19. a 20. září na pražské Náplavce.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)