Reklama
Megaboard

Unilever je v dobré kondici, výdaje do reklamy zvýší

Finanční výsledky Unileveru za první polovinu letošního roku ukázaly, že se společnost dokázala podmínkám způsobených pandemií vcelku dobře přizpůsobit: své online prodeje meziročně zvýšila o 49 procent.

Rychloobrátkový koncern dokázal předčít očekávání a podle slov generálního ředitele Alana Jopeho prokázal svou odolnost. Jakožto jednoho z největších světových zadavatelů reklamy bude mít prohlášení firmy vliv na náladu celého reklamního trhu.

V průběhu pandemie Unilever, do jehož portfolia patří například značky jako Axe, Cif, Domestos, Dove, Algida a další, přesunul velkou část marketingového rozpočtu (i pozornosti) směrem k aktuálně preferovaným produktům (jako například hygienické prostředky), nyní však doufá, že bude opět výdaje navyšovat i v ostatních kategoriích.

Unilever za první pololetí vykázal zisk o šest procent vyšší. Provozní zisk letos dosáhl 4,67 miliardy eur a čistý zisk se vyšplhal na 3,28 miliardy eur, což je o 0,27 miliardy více než loni.

Obrat se za první pololetí meziročně snížil z 26,12 miliardy eur na 25,71 miliardy eur. Provozní zisk dosáhl letos 4,67 miliardy eur. Horší výsledky než loni vykázala kosmetika a produkty péče o tělo, produkty péče o domácnost a potravinové kategorie (z 13,7 miliardy na 13,29 miliardy eur).

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále